HomeRynek outdoor

Intersport w czerwcu spadkowy

W czerwcu sieć INTERSPORT Polska S.A. odnotowała spadek przychodów ze sprzedaży o 2,8% w porównaniu do analogicznego okresu 2009 roku. Narastająco, w okresie od stycznia do czerwca br., Spółka osiągnęła wzrost obrotów o 4,8%.

Intersport, czerwiec 2010Intersport, czerwiec 2010

W opublikowanym 2 lipca br. raporcie bieżącym Spółka INTERSPORT Polska S.A. poinformowała o osiągniętych w czerwcu 2010 roku przychodach ze sprzedaży, które wyniosły 16.449 tys. zł i były niższe o 2,8% w stosunku do analogicznego okresu 2009 roku. Spółka odnotowała wówczas przychody w wysokości 16.932 tys. zł.

Narastająco, w okresie od stycznia do czerwca 2010 roku, Spółka osiągnęła obroty na poziomie 120.009 tys. zł, co stanowi wzrost o 4,8% w stosunku do analogicznego okresu 2009 roku (114.500 tys. zł).

W czerwcu na stadionach RPA rozpoczęły się rozgrywki Mistrzostw Świata w Piłce Nożnej. Znalazło to odzwierciedlenie we wzroście sprzedaży w grupie asortymentu piłkarskiego. Potwierdziła się tym samym teza, że międzynarodowe eventy sportowe wpływają na wzrost zainteresowania klientów daną dyscypliną sportu.

Sieć INTERSPORT przygotowała dla klientów specjalne footbollowe okazje. W ofercie sprzedażowej znalazły się piłki meczowe oraz ich „repliki”, szeroka gama odzieży piłkarskiej z oficjalnym logiem FIFY i MŚ, mundialowe maskotki i koszulki. W tym samym czasie trwały wspólne kampanie marketingowe z firmami Nike oraz Adidas wspierające sprzedaż oferty piłkarskiej.

Źródło: Intersport

KOMENTARZE

WORDPRESS: 0