W listopadzie br. otwarte zostały dwa nowe sklepy Jack Wolfskin – pierwszy sklep firmowy w Paryżu i trzeci w Londynie.
• Paryż
Otwarcie pierwszego francuskiego sklepu Jack Wolfskin w Paryżu 25 listopada podkreśla europejską strategię ekspansji firmy: zarówno wnikanie w trzeci największy europejski rynek outdoorowy, jak i francuski debiut spółki to kolejne ważne kroki w kierunku znacznego rozszerzania pozycji lidera rynku.
Jack Wolfskin planuje otworzyć sklepy firmowe w co najmniej sześciu kolejnych miejscach we Francji w ciągu najbliższych trzech lat, koncentrując się w szczególności na regionach alpejskich. Równolegle do sklepów firmowych spółka będzie także dążyć do stworzenia wysokiej jakości sieci dealerów.
Jack Wolfskin, sklep w Paryżu (fot. Jack Wolfskin GmbH & KGaA, Idstein i. Ts)
„Paryż to największe miasto we Francji, które pozwala nam prezentować nasze produkty szerokiemu gronu odbiorców” – mówi Manfred Hell, dyrektor generalny i współwłaściciel Jack Wolfskin GmbH & Co KGaA – „Otwierając sklep w stolicy Francji, mamy nadzieję zaakcentować, jak bardzo poważnie traktujemy nasze przyszłe ambicje rozwoju na rynku francuskim. Ogólnie rzecz biorąc, takie samo podejście aktualnie podejmujemy w krajach takich jak Wielka Brytania”.
W segmencie outdoor, Francja jest trzecim co do wielkości rynkiem w Europie po Niemczech i Wielkiej Brytanii. Celem firmy Jack Wolfskin jest znalezienie się wśród trzech najlepiej sprzedających się marek w 2015 roku.
Francja jest jednocześnie dziesiątym krajem europejskim, w którym Jack Wolfskin otworzył sklep firmowy. Paryski sklep o powierzchni około 220 m2 znajduje się w doskonałej lokalizacji, 91 Rue de Rivoli, w pobliżu słynnego na całym świecie muzeum Luwr. Godziny otwarcia: od poniedziałku do soboty od 10 do 19.
• Londyn
Natomiast 30 listopada Jack Wolfskin celebrował otwarcie swojego trzeciego sklepu w Londynie.
W ciągu ostatnich kilku miesięcy Jack Wolfskin otworzył dwa nowe sklepy w pierwszorzędnych obszarach handlowych w Westfield i Covent Garden, zwiastując rozpoczęcie realizacji strategii ekspansji w Europie ogłoszonej na początku roku. Nowy sklep znajduje się na słynnej ulicy handlowej Regent Street (nr 179 – 183), w Londynie.
Jack Wolfskin, sklep w Londynie (fot. Jack Wolfskin GmbH & KGaA, Idstein i. TS)
„Naszym celem jest znaczne rozszerzenie naszej pozycji jako lidera w Europie” – wyjaśnia Manfred Hell, dyrektor generalny i współwłaściciel Jack Wolfskin GmbH & Co KGaA, w odniesieniu do planów ekspansji marki – „W ciągu najbliższych pięciu lat będziemy świadkami wielokrotnych skoków we wzroście obrotów w Wielkiej Brytanii, Francji i Włoszech oraz w szczególności dalszego rozwoju naszej pozycji na rynkach outdoorowych Europy Wschodniej”.
Obok Niemiec i Francji, Wielka Brytania jest jednym z najważniejszych Europejskich rynków outdoorowych. W uzupełnieniu do trzech markowych sklepów w Londynie i kolejnej lokalizacji w Grasmere (Lake District), produkty Jack Wolfskin są dostępne w około 100 różnych punktach sprzedaży w specjalistycznych sklepach detalicznych w Wielkiej Brytanii.
Sklep firmowy Jack Wolfskin na Regent Street zajmuje powierzchnię 400 m2 na dwóch piętrach. Oferuje szeroki wybór produktów z trzech grup asortymentowych: odzieży, obuwia i sprzętu. Sklep otwarty jest od poniedziałku do piątku od 10 do 20, w soboty od 9 do 20, a w niedziele od 12 do 18.
źródło: FAM
KOMENTARZE