Redakcja 4outdoor po raz kolejny postanowiła dostarczyć Państwu wielu ciekawych tematów, wśród których nie brakuje relacji, zestawień, poradników technologicznych oraz biznesowych.
Rozpoczynamy od dokonanego na gorąco podsumowania ispo 2011, w którym obok analizy najciekawszych trendów i tematów targowych znajdziecie prezentacje zwycięzców prestiżowych nagród ispo Outdoor Award oraz ispo Eco Responsibility Award. Nagrody te już tradycyjnie wskazują na produkty, które w najlepszy sposób realizują wszechobecny i nieprzemijający trend naszej branży, czyli innowacyjność, wsparty przez rosnącą w outdoorze świadomość zrównoważonego rozwoju.
Kolejny materiał to rozmowa z Zenonem Raszykiem, który w Euromark Polska S.A. jest odpowiedzialny za ustalanie i realizowanie ogólnej koncepcji projektowej i sprzedażowej. Dwa wchodzące w skład Euromarku brandy, czyli Campus i Alpinus, to wciąż najpopularniejsze marki w Polsce, które powodują, że firma należy do liderów sprzedaży odzieży i akcesoriów outdoorowych w naszym kraju. W obszernym wywiadzie możemy przeczytać o sytuacji finansowej Euromarku oraz o planach rozwojowych związanych z kolekcjami Alpinusa.
Rozmowa z menadżerem największej polskiej firmy outdoorowej jest dobrym preludium do obszernego przeglądu opinii dotyczących sezonu 2010 wygłoszonych przez decydentów najważniejszych firm polskiego outdooru. Większość wypowiedzi zaskakuje optymizmem i stanowi dobre podsumowanie zeszłego sezonu, który dla wielu okazał się sezonem kilkunastoprocentowych wzrostów. Już tradycyjnie materiał wzbogaca prezentacja najnowszych kolekcji i wybranych produktów, które mają szansę stać się bestsellerami nadchodzącego sezonu.
Wśród propozycji na następny sezon nie zabraknie również kurtek softshellowych, dlatego też dla lepszego rozeznania na rynku przygotowaliśmy obszerne zestawienie oferty tego rodzaju kurtek wraz z przeglądowym artykułem Artura Szachniewicza. Całość uzupełnia i wzbogaca tekst redakcyjnego technologa, Wojciecha Kłapci, który jak zwykle szczegółowo prezentuje historię oraz wyjaśnia techniczne zawiłości materiałów softshellowych.
Nowoczesny softshell powinien dobrze sprawdzić się na coraz popularniejszych eskapadach skitourowych. Rzeczywisty obraz tej mody analizuje Tomasz Poznański. W jego tekście znajdziecie Państwo wypowiedzi dystrybutorów, sprzedawców oraz właścicieli wypożyczalni sprzętu. Obraz segmentu jaki wyłania się z tego tekstu jest w sumie optymistyczny…
O tym, że handlowanie drogimi, niszowymi akcesoriami to niezwykle trudny temat nie trzeba chyba nikogo przekonywać. Jednak wiedzę o skitourach warto uzupełnić informacjami o sprzęcie lawinowym, do którego należą kosztowne detektory oraz uzupełniające zestaw sondy i łopaty. Przeglądowy materiał o obecnej ofercie wzbogacają dwie ciekawe rozmowy z Bartłomiejem Rakiem z Polar Sportu, który wyjaśnia ogólne zasady działania detektorów oraz Waldemarem Niemcem, instruktorem PZA, specjalistą od kursów lawinowych.
Kolejnym, obszernym tematem numeru są zagadnienia związane z biznesem internetowym. W kilku artykułach i rozmowach ze specjalistami wyjaśniamy w jaki sposób zbudować i zarządzać sklepem internetowym, jak zaistnieć optymalnie w mediach społecznościowych. Dodatkowo, dzięki World Federation Sporting Goods Industry publikujemy analizę wpływu internetu i niezwykle modnych w ostatnim czasie social media na biznes sportowy.
Część poradnikową magazynu 4outdoor kończy, bezpośredni w formie, odcinek praktycznych przemyśleń Arkadiusza Majewskiego. Tym razem dotyczą one właściwych zachowań personelu sklepu oraz sugerują w jaki sposób wykorzystać potencjał drzemiący w pracownikach.
Zapraszając do lektury naszego bogatego w treść magazynu, przypominamy, że codziennie czeka na Państwa świeża porcja newsów i artykułów, które publikuje pierwszy i najważniejszy w Polsce portal branży outdoor – 4outdoor.pl.
KOMENTARZE