Patagonia i Schöffel szukają polskiego partnera

Amerykańska marka Patagonia i niemiecki Schöffel poszukują partnera na polskim rynku outdoorowym. Zainteresowani dystrybucją tych marek w Polsce proszeni są o kontakt z firmą Pro Business Consulting oraz Sports-Contacts.

Pochodząca z Kaliforni (USA) Patagonia, Inc. została założona w 1973 roku przez legendę wspinaczki górskiej i znanego aktywistę w zakresie ochrony środowiska – Yvon’a Chouinarda. Firma jest znana na całym świecie z wysokiej jakości produktów outdoorowych (odzież i obuwie) oraz ze swojej działalności na rzecz ochrony środowiska.

Nadrzędnym celem Patagonii jest tworzenie wysokiej jakości produktów, przy minimalnym obciążeniu dla środowiska naturalnego. Od 1996 roku firma używa do produkcji swojej linii odzieży jedynie bawełny organicznej.

W ramach programu „Dotacje na rzecz ochrony środowiska” Patagonia przeznacza co roku 1% swojego rocznego obrotu na rzecz ochrony środowiska (od momentu wdrożenia programu w 1985 roku przekazano na ten cel już ok. 38 mln $ w gotówce i darowiznach rzeczowych ). W ramach programu „Praktyka dla ochrony środowiska” pracownicy firmy mają możliwość odbycia 2- miesięcznej praktyki w organizacjach związanych z ochroną środowiska. W czasie tych praktyk każdy pracownik firmy otrzymuje pełną pensję.

Aby przekonać inne firmy do pójścia tą ekologiczną drogą, założyciel firmy Yvon Chouinard powołał do życia stowarzyszenie „ 1% for the planet”, które aktualnie ma ponad 1000 członków, z których każdy przeznacza 1% swojego rocznego dochodu na „ratowanie naszej planety” przed skutkami galopującej cywilizacji. Dla przykładu, w ciągu ostatniego roku rozrachunkowego Patagonia wygenerowała obroty w wysokości 420 mln euro (dane na kwiecień 2011).

Więcej informacji o firmie Patagonia tutaj (załącznik PDF).

Kogo Patagonia szuka w Polsce:

  • stabilnego i wiarygodnego partnera do dystrybucji produktów marki 
  • firmy posiadającej know-how na temat lokalnego rynku, o dobrze rozwiniętej strukturze dystrybucji
  • firmy, która z sukcesem mogłaby pozycjonować nową markę – markę, która posiada międzynarodowy zasięg i cieszy się uznaniem klientów na całym świecie.

Schöffel Sportbekleidung GmbH jest bez wątpienia wiodącą marką outdoorową i narciarską na obszarze niemieckojęzycznym Europy tj. w Niemczech, Austrii, Szwajcarii, w południowym Tyrolu (Płn. Włochy). Obecnie marka posiada dystrybucję także we Francji, Hiszpanii, Anglii, Irlandii, Holandii, Belgii, Luksemburgu, Rosji, Czechach, Korei Płd. i na Tajwanie.

Firma Schöffel powstała w 1804 roku. Podstawą sukcesu marki jest połączenie wieloletniej tradycji z nowoczesnością. Produkty marki Schöffel cechuje kombinacja doskonałej jakości, optymalnego dopasowania jak również funkcjonalności i idącego za nią komfortu użytkowania. Kolekcje odzieżowe adresowane są przede wszystkim do dojrzałych entuzjastów sportów górskich. Schöffel jest bowiem absolutnym liderem w zakresie produktów outdoorowych dla grupy docelowej tzw. „Best Agers”. Klient marki Schöffel to „osoba wystarczająco dojrzała, aby już coś w życiu osiągnąć, a jeszcze na tyle młoda, żeby ciągle mieć marzenia”.

Jako oficjalny partner Austriackiego Związku Narciarskiego (der Österreichische Skiverband) marka Schöffel pozyskał duże uznanie na arenie międzynarodowej, co przyczyniło się do dynamicznego rozwoju firmy.

Więcej informacji na temat marki Schöffel na stronie www.schoeffel.com.

Kogo Schöffel szuka w Polsce:

  • stabilnego i wiarygodnego partnera do dystrybucji produktów marki
  • firmy posiadającej know-how na temat lokalnego rynku, o dobrze rozwiniętej strukturze dystrybucji
  • firmy, która z sukcesem mogłaby pozycjonować nową markę.

Firmy zainteresowane dystrybucją marek Patagonia i Schöffel w Polsce proszone są o kontakt z Pro Business Consulting – wyłącznym przedstawicielem w Polsce targów ispo (Monachium) oraz międzynarodowym serwisem matchmakingowym Sports-Contacts.com.

Kontakt: Joanna Biernacka-Goworek, e-mail: jbiernacka@pro-business.eu, tel.: + 48 695 744 503

Po dodatkowe informacje zapraszamy Państwa także na stoisko informacyjne targów ispo podczas targów SPORT-LATO w Kielcach (4-6.08.2011) – Hala E (naprzeciwko wejścia głównego do hali).

UWAGA: 4.08.2011 na targach SPORT-LATO w Kielcach będzie obecny przedstawiciel marki Schöffel. Zainteresowanych spotkaniem prosimy o kontakt w celu ustalenia konkretnego terminu.

Joanna Biernacka-Goworek

Pro Business Consulting

KOMENTARZE

WORDPRESS: 0