HomeRynek outdoor

Garmin w indeksie giełdowym S&P 500

Garmin, globalny lider w dostarczaniu rozwiązań bazujących na nawigacji satelitarnej, wchodzi do indeksu S&P 500. Jest to indeks pięciuset firm z wiodących branż o największej kapitalizacji rynkowej.

Indeks S&P 500 jest powszechnie uznawany za wskaźnik tendencji na amerykańskim rynku akcji, i jest to dla nas zaszczyt być wymienianym wśród jednych z najbardziej rozpoznawalnych i trwałych marek na świecie – mówi dr Min Kao, jeden ze współzałożycieli firmy Garmin. – Jest to wyraz ogromnego uznania dla naszej firmy i jej zaangażowania w długoterminowy zrównoważony wzrost. Chcielibyśmy bardzo podziękować naszym partnerom i współpracownikom za ich wkład w osiągnięcie tego sukcesu.

Indeks S&P 500 uznaje się za punkt odniesienia dla inwestorów oraz wskaźnik ogólnych tendencji amerykańskiego rynku akcji. Firma Garmin została wpisana do indeksu S&P 500 GICS („Global Industry Classification Standard”), podsektor elektroniki użytkowej.

Od momentu powstania w 1989 roku, Garmin dostarczył na rynek ponad 100 milionów produktów (ogromna większość z nich z wbudowanym odbiornikiem GPS) – o wiele więcej niż jakikolwiek inny dostawca rozwiązań bazujących na nawigacji satelitarnej.

Garmin oferuje wyjątkowo szeroką gamę urządzeń i aplikacji nawigacyjnych. Ma pozycję lidera na każdym rynku, na którym jest obecny, w tym motoryzacyjnym, lotniczym, morskim, fitness i outdoor.

Więcej informacji można znaleźć na stronie internetowej http://www.garmin.com/pl-PL

 Źródło: Garmin

KOMENTARZE

WORDPRESS: 0