W sobotę, 25 kwietnia w pawilonach Międzynarodowych Targów Poznańskich odbędzie się IV edycja targów eHandlu.
Na arenie Targów eHandlu dostawcy usług i produktów dla e-commerce spotkają swoich klientów, partnerów i entuzjastów branży. Właściciele sklepów internetowych porównają oferty kilkudziesięciu wystawców i znajdą najkorzystniejszą dla swojego e-sklepu. Targi eHandlu to jedyne takie miejsce w Polsce, w którym można zobaczyć, usłyszeć i wypróbować prawdziwy e-commerce.
Impreza od czasu swojej pierwszej edycji zgromadziła łącznie 250 wystawców i ponad 3000 zwiedzających.
IV Targi eHandlu to także duża dawka wiedzy z zakresu e-commerce. Tym razem do dyspozycji wystawców i gości zostaną oddane dwie sceny, na których odbędą się równoległe prezentacje.
Podczas III Targów eHandlu o sprawdzonych w e-commerce rozwiązaniach opowiedzieli m.in. Trusted Shops, Get Response, PayPal, FreshMail, Unizeto, Divante, KodyRabatowe, Ogicom, Lengow, SARE, Gruper czy Gemius.
W targowym programie są również liczne warsztaty edukacyjne, podczas których specjaliści zajmujący się na co dzień handlem w Internecie podzielą się z uczestnikami swoim doświadczeniem.
W ramach warsztatów odbędzie się m.in.:
- Tools and Toys for Facebook
Social media. Aplikacje i działania wspierające sprzedaż na Facebook’u Tworzenie skutecznych kampanii za pomocą narzędzi Menadżer Reklam, Power Editor i Monitoring konwersji.
- Automatyzacja procesów logistycznych w sklepie internetowym
Dlaczego warto automatyzować? Proces realizacji zamówienia w sklepie internetowym. Jak działają firmy kurierskie a jak Poczta Polska i Paczkomaty? Dokumenty przewozowe. Obsługa punktów odbiorów, wielu magazynów oraz zwrotów.
- Relacje z klientami – wymogi prawne w e-handlu
Ograniczenia w ustalaniu warunków umowy. Zasady rozpoznawania reklamcji z uwzględnieniem wymogów konsumenckich. Ochrona danych osobowych. Przesyłanie spamu, wykorzystywanie plików „cookies”.
- Marketing personalizowanych rekomendacji produktowych w RTB i inne źródła nowych sprzedaży
Personalizowany remarketing – Quartic. Mechanizmy sztucznej inteligencji + zakup kontaktów reklamowych RTB – Quantum. Programy afiliacyjne i remarketing afiliacyjny – TradeTracker. Największe programy sprzedażowe w Polsce w modelach CPO i RS. Case studies
Wstęp na targi jest otwarty (nie trzeba posiadać sklepu internetowego ani prowadzić działalności gospodarczej). Rejestracja jest bezpłatna – nie jest wymagane drukowanie żadnego potwierdzenia. Wystarczy przyjść.
Więcej informacji na stronie: targiehandlu.pl.
Źródło: Targi eHandlu
KOMENTARZE