HomeRynek outdoor

Wzrosty Columbia Sportswear w Europie

Columbia Sportswear w czwartym kwartale 2013 roku zwiększyła globalne przychody ze sprzedaży netto o 6 proc. do ponad 533 mln dolarów. Zysk netto spadł do 36 mln dolarów, przy nieco ponad 39 mln dolarów w tym samym okresie 2012 roku.

Patrząc z perspektywy całego roku, obroty poprawiły się z 1,67 mld do 1,68 mld dolarów, natomiast zysk netto spadł do 94.3 mln dolarów w porównaniu do 99.9 mln dolarów w 2012 roku.

W Europie, na Bliskim Wschodzie i w Afryce (EMEA), sprzedaż wzrosła o 11 procent do 68.6 mln dolarów w ostatnim kwartale i o 4 procent do 240.7 mln dolarów za pełny rok obrotowy.

W 2014 roku Columbia oczekuje wzrostu sprzedaży między 15 a 17 procent. Firma spodziewa się, że połowa tego wzrostu będzie wynikała z nowego joint venture w Chinach, które weszło w życie na początku roku.

Źródło: ISPO Newsblog

KOMENTARZE

WORDPRESS: 0