HomeRynek outdoor

Marka Viking zmienia logo i kolekcję

Zbliżający się sezon 2017, to przełomowy moment w historii marki Viking, która od kilku lat coraz intensywniej rozwija swoje linie produktowe. Powody są dwa. Po pierwsze, właśnie dziś oficjalnie ogłoszono zmianę dotychczasowego logotypu marki, a wraz z nim całej identyfikacji wizualnej. Cel, jak widać, był jeden – nowoczesny logotyp ma za zadanie odzwierciedlanie zmian jakie zachodzą w życiu marki, a także odświeżenie jej wizerunku.

a-new-story-begins-viking

Nowe logo jest dynamiczne, a przy tym maksymalnie czyste w formie. Agresywny krój pisma oraz funkcjonalny piktogram, sprawiają, że kojarzy się ze sportowymi emocjami i rywalizacją. Tym samym zmiana ta wpisuje się w tendencję rynkową – dla przykładu możemy prześledzić rebranding takich marek jak Reusch, czy w ostatnim czasie Salewa, które zmianę swoich logotypów ukierunkowały w podobną stronę. Czy zmiana wpłynie pozytywnie na rozpoznawalność marki oraz lepszy jej odbiór wśród klientów? Przekonamy się już wkrótce.

Kolekcja na zimę 2017

Kolekcja zimowa 2017

Kolekcja outdoorowa

Kolekcja outdoorowa

Druga nowość, którą przygotował zespół Vikinga, to nowy podział kolekcji. Marka do tej pory kojarzona przeważnie z czapkami i rękawicami zimowymi, rozgranicza mocno ofertę na kolekcję zimową, dedykowaną głównie sportom zimowym (narciarstwo zjazdowe, biegowe, skitourowe, snowboard) oraz kolekcje outdoorową (trekking górski, nordic walking, bieganie, szeroko pojętą aktywność na świeżym powietrzu). Wynikiem tej ostatniej jest zaprezentowany katalog Outdoor 2017, do pobrania na stronie www.viking.pl.




Informacja prasowa marki Viking

 

KOMENTARZE

WORDPRESS: 0