Doskonały trend sprzedaży w sklepach outdoorowych utrzymuje się w kolejnym miesiącu – wyniki za luty 2017 rok prawie tak dobre jak za sierpień 2016 roku.
W lutym wyniki sprzedaży sklepów biorących udział w naszym barometrze rynku były wyższe o 17,2 proc., biorąc pod uwagę analogiczny miesiąc w 2016 roku (było 8,0 proc.).
W lutym miały miejsce zimowe ferie, co z pewnością – poza pogodą – przyczyniło się do tych rezultatów.
Inną perspektywę zapewne ma sieć INTERSPORT Polska, dla której luty był kolejnym miesiącem spadków – Spółka wypracowała przychody netto ze sprzedaży w wysokości 14 725 tys. zł, czyli o 15,7 proc. niższe w stosunku do analogicznego okresu 2016 roku (było: 17 474 tys. zł). Jednocześnie w lutym 2017 roku sieć INTERSPORT Polska wypracowała o 1,4 p.p. wyższą marżę ze sprzedaży w sklepach.
W naszym barometrze prezentowane są wyniki sprzedaży z topowych sklepów outdoorowych w Polsce:
- 8a.pl (Gliwice)
- Alpin Sklep (Warszawa)
- AlpinSport (5 sklepów, Zakopane)
- E-Pamir.pl (Kraków)
- Mammut (Kraków)
- Salewa (Warszawa)
- sieć Skalnik (3 sklepy, Wrocław)
- sieć The North Face (6 sklepów)
- Trawers (2 sklepy, Łódź)
- TrekkerSport (Poznań)
- Woda Góry Las (Poznań)
- Weld – Sklep Górski (Dąbrowa Górnicza)
KOMENTARZE