European Outdoor Summit (EOS), odbywający się w dniach 4-5 października 2017, we włoskim Trevisio, otworzył rejestrację on-line dla delegatów.
Wczesne rezerwacje, złożone do 31 lipca poprzez stronę EOS (http://www.europeanoutdoorsummit.com/index.php/book/), objęte będą dodatkowym rabatem.
W żadnym kalendarzu biznesowych imprez outdoorowych z pewnością nie może zabraknąć European Outdoor Summit. Jest to wydarzenie od lat wspierane przez największe organizacje, przyciągające liderów sektora oraz nieustannie będące źródłem inspiracji dla całej branży outdoorowej. European Outdoor Group (EOG) ogłosiło, że głównymi sponsorami tegorocznego szczytu, po raz już piąty z rzędu, będzie globalna platforma biznesowa ISPO oraz W.L Gore & Associates. Po raz pierwszy do grona głównych sponsorów dołączy marka Vibram, światowy lider w rozwoju technologii i produkcji profesjonalnych podeszw gumowych dla obuwia outdoorowego, ochronnego, lifestylowego i ortopedycznego.
Firma Vibram z prawdziwą przyjemnością wspiera organizację EOS 2017. Przez lata, EOS stał się najważniejszym wydarzeniem dla przemysłu outdoorowego, miejscem spotkań, które stymulują i inspirują. Szczyt pomaga rozwijać nowe kierunki i napędzać innowacje w naszym sektorze. Właśnie dlatego pragniemy być częścią tego wydarzenia. Szczególnie, że tegoroczna edycja odbywać się będzie we Włoszech – tak Davide Canciani, Dyrektor Marketingowy Vibram, komentował decyzję firmy o dołączeniu do grona głównych sponsorów EOS. – Już przez ponad 80 lat, które minęły od powstania marki, Vibram uczestniczy aktywnie w życiu rynku outdoorowego. To tu znajdują się nasze korzenie i właśnie dlatego pragniemy wspierać inicjatywę, która ma na celu wzmacnianie i rozwój społeczności outdoorowej. Jesteśmy pewni, że EOS 2017 będzie bardzo inspirującym spotkaniem. Oczekujemy na nie z niecierpliwością – dodaje.
European Outdoor Summit tego roku odwiedzi ponad 250 przedstawicieli firm działających w obrębie produkcji, sprzedaży, zaopatrzenia w materiały, dystrybucji oraz usług na rynku outdoorowym. Szczyt przyciąga nie tylko gości z Europy, ale również spoza jej granic. Wydarzenie to stwarza możliwości do nauki, lepszego poznania i zrozumienia rynku oraz tworzy platformę do wymiany informacji. Skupiając się na kilku głównych tematach, które stymulują rynek, uczestnicy będę mieli możliwość wyrazić swoją opinię podczas paneli dyskusyjnych i debat, a także poznać punkt widzenia liderów branży.
“Wszystko zaczyna się od Klienta” – to motyw przewodni tegorocznej edycji. Organizatorzy Szczytu w 2017 kładą nacisk na trzy główne tematy, którym nadali tytuły: Ocena Sytuacji, Zaspokojenie Potrzeb i Zachęcanie do Aktywności. W ramach tych zagadnień zaproszeni prelegenci postarają się odpowiedzieć na problemy z jakimi boryka się dzisiejszy rynek outdooru. Czy kierunek w jakim zmierzamy dzisiaj jest odpowiedni dla jutrzejszego klienta? Czy dzisiejszy łańcuch dostaw jakim dysponujemy spełnia wymagania naszych odbiorców? Co jeszcze możemy zrobić aby aktywować naszą docelową grupę klientów?
Koszt uczestnictwa w EOS to 500€ dla rezerwacji złożonych do 31 lipca i 600€ dla rezerwacji złożonych po tej dacie. Cena obejmuje uczestnictwo w pełnym programie wykładów, a ponadto udział w Networking Evening, który odbędzie się 4 października.
Tego roku istnieje również możliwość rezerwacji zakwaterowania na terenie wydarzenia, w BHR Treviso Hotel, który zlokalizowany jest w pobliżu lotniska w Trevisio (5 minut) oraz niedaleko Venice Marco Polo International (25 minut). Ilość dostępnych pokoi jest jednak ograniczona i wymagana jest wcześniejsza rezerwacja przez link podany na stronie EOS. Ceny pokojów jednoosobowych rozpoczynają się od 110€, a dwuosobowych od 130€. Śniadania wliczone są w cenę.
Więcej informacji dostępnych jest na stronie organizatora: http://www.europeanoutdoorsummit.com/.
Michał Gurgul
Źródło: EOS
***
Partnerem medialnym European Outdoor Summit jest 4outdoor Biznes
KOMENTARZE