HomeRynek outdoor

Jack Wolfskin w nowej odsłonie „fashion”

Duża przestrzeń, świeże grafiki, drewno, starannie przemyślany visual na półkach i lekkie konstrukcje przywodzą na myśl sklepy typu fashion. I to właśnie odważne połączenie strefy fashion, active i outdoor wyróżnia markę, oferując odzież funkcjonalną, dobrej jakości ale i z coraz skrupulatniej projektowanym designem w towarzystwie odważnych kolorów.

W lipcu tego roku, Jack Wolfskin przeprowadził reopening jednego ze swoich lokali w Westfield Shopping Center w Londynie. Nowy lokal jak i pozostałe mu podobne, ukazują kierunek w którym podąża marka.

Sklep Jack Wolfskin w Londynie

W Polsce także dostrzegalne są rewolucje w salonach, wiosną zrealizowano remont w Złotych Tarasach, a w najbliższy weekend 16.09 zmianami pochwalić się będzie mógł sklep stacjonarny w gdańskiej Galerii Bałtyckiej. Z tej okazji, klienci mogą liczyć na weekendową obniżkę -15% na całość świeżo wprowadzonej kolekcji jesień-zima 2017.

Jak mówi Michał, kierownik jednego z salonów Jack Wolfskin w Polsce: W salonach z nowoczesną witryną, gdzie dominuje ekspozycja w stylu design, dostrzegalny jest większy ruch osób, które dopiero rozpoczynają przygodę z outdoorem. Polski klient cały czas przyzwyczaja się do żywych kolorów i odsłony „fashion” naszej oferty. Dotychczas kolory takie jak: czerń, brąz i szarość były dominującymi, uważanymi za jedyne i słuszne w odzieży outdoorowej. Zauważamy jednak nieśmiałą, (choć zagranicą już ogólnie przyjętą) akceptację żywszych odcieni: fioletu, zieleni, „hot coral” czy pomarańczy. Dbałość o nowoczesny wygląd salonu ma znaczenie, jednak to przymierzenie odzieży w kolorze, z którym się wcześniej nie miało do czynienia jest kluczowe przy podjęciu decyzji zakupowej.

Jack Wolfskin posiada sieć blisko 900 sklepów detalicznych na całym świecie, co pozwala marce tworzyć i utrzymywać globalną, kreującą trendy pozycję na rynku odzieży outdoorowej, nie tylko w swoim rodowitym kraju (Niemcy) ale i w Europie i na świecie.

Informacja prasowa marki Jack Wolfskin

KOMENTARZE

WORDPRESS: 0