HomeRynek outdoorMagazyn 4outdoor

Zapraszamy do lektury najnowszego Magazynu 4outdoor Biznes

Przedstawiamy najnowszy Magazyn 4outdoor Biznes, a w nim m.in.: przewodnik po 6. edycji ISPO ACADEMY w Polsce, wywiad z Piotrem Święchem z The North Face oraz Michałem Matrejkiem z Crag Sport, analiza nowego trendu – Social Travelers, przegląd kurtek z laminatem trzywarstwowym, testy i wieści z outdoorowego świata. Zapraszamy do lektury!

ISPO ACADEMY to nie tylko ogromna dawka wiedzy, ale również doskonała okazja do spotkania się polskiej branży outdoorowej i sportowej. W dniach od 17 do 19 października w Wierchomla SKI & SPA Resort spotkamy się już po raz szósty.

 

Ponad 20 prelegentów, trzy dni, panelowa dyskusja, wydarzenie dla dziennikarzy, wieczorna impreza Get-Together i Stefan Glowacz – to właśnie czeka nas na najbliższej ISPO ACADEMY. To nie tylko najważniejsza impreza dla branży outdoorowej w Polsce, ale również właściwie jedyna, podczas której wszyscy razem możemy się spotkać gdzieś w kraju nad Wisłą. Szerokie spektrum tematów, wykłady specjalistów z Europy Zachodniej i z Polski, prezentacje zarówno dla sklepów outdoorowych i sportowych, jak i dla producentów oraz eksporterów, to wszystko sprawia, że tego wydarzenia nie można przegapić. Na kolejnych stronach Magazynu 4outdoor Biznes przedstawiamy przewodnik po szóstej edycji ISPO ACADEMY w Polsce – szczegółowy program oraz prelegentów.

Dzięki ISPO ACADEMY z pewnością będzie można także uaktualnić swoją wiedzę na temat polskiej branży outdoorowej. Temat ten poruszamy również w obszernym wywiadzie z Piotrem Święchem, który jest Country Sales Managerem w The North Face Poland. Polski rynek wciąż nie został w pełni przebadany, dlatego trudno stwierdzić, czy marka The North Face jest numerem jeden w polskim outdoorze, z powodzeniem można jednak poczynić takie założenie. Bycie liderem zobowiązuje, z czego zdaje sobie sprawę Piotr Święch. Jednocześnie marka The North Face działa na polskim rynku w dwóch obszarach – współpracując ze sklepami specjalistycznymi, gdzie kieruje swoje produkty do wąskiej grupy miłośników outdooru, oraz w galeriach handlowych, zapraszając do swojego świata szeroką grupę niezwiązanych (jeszcze) z outdoorem klientów. Jak te dwie strategie łączą się w jedno? Zapraszamy do lektury wywiadu.

Istniejąca od 2013 roku firma Crag Sport intensywnie się rozwija, wciąż poszerzając portfolio reprezentowanych marek. W ostatnich miesiącach Crag Sport pozyskał szwajcarskiego producenta sprzętu ekspedycyjnego, markę Exped oraz producenta batonów Chimpanzee Energy Bar. O tym jak wygląda dobór nowych marek i co słychać u tych, które już od dawna funkcjonują na polskim rynku pod skrzydłami Crag Sport, rozmawiamy z Michałem Matrejkiem, współwłaścicielem firmy. Michał zdradza także kilka szczegółów dotyczących najnowszego projektu Crag Sport w Krakowie – Crag Gym.

Nowe działania i trendy na rynku outdoorowym to naturalna kolej rzeczy. Nowe nurty przychodzą wraz z globalnymi zmianami związanymi chociażby z dużo łatwiejszym niż niegdyś podróżowaniem właściwie w dowolne miejsce na świecie, a także z rozwojem Internetu, przenośnych urządzeń elektronicznych i social mediów. Tak powstało nowe plemię podróżników, których można nazwać Social Travelers. Nowy trend i jego przełożenie na branżę outdoorową analizuje Michał Gurgul.

Poza zmiennymi zjawiskami są także pewne stałe elementy outdoorowego świata – nikt nie lubi (prze)moknąć. Dlatego też produktem, który prawdopodobnie zawsze będzie cieszył się popularnością, jest nieprzemakalna kurtka. W najnowszym magazynie przedstawiamy raport z rynku na temat kurtek z laminatem trójwarstwowym, wraz z przeglądem aktualnie dostępnych modeli czołowych marek.

Co więcej na kolejnych stronach? Testy, relacje z branżowych wydarzeń i najnowsze informacje z rynku. Po więcej zapraszamy na stronę www.4outdoor.pl.

Do zobaczenia na ISPO ACADEMY!

Spis treści 4outdoor Biznes nr 47 (4/2017, październik):

  • CRAG SPORT dystrybutorem marek Exped oraz Chimpanzee
  • Raven dystrybutorem marki Eagles Nest Outfitters
  • Nowy sklep firmowy marki Mammut w katowickiej Silesia City Center
  • Barometr rynku – lato na plusie
  • Marka Outhorn otwiera sklepy własne
  • 4Faces w Galerii Północnej
  • Nowa linia Sniper od Mactronic
  • Patagonia uruchamia sklep internetowy z używanymi ubraniami
  • BRUBECK. Inspired by nature. Nowość z kolekcji ACTIVE WOOL
  • Kanada w Gdańsku? Szkolenie Jack Wolfskin 2017
  • Wolfskin Stories Event
  • ISPO Academy Poland 2017

Przed nami najważniejsze branżowe wydarzenie jesieni, czyli 6. polska konferencja ISPO Academy, która odbędzie się w dniach 17–19 października w Wierchomli. W ramach tego spotkania organizatorzy proponują wyjątkowy zestaw warsztatów i seminariów prowadzonych przez specjalistów z Europy Zachodniej i Polski. Trudno wyobrazić sobie lepszą sposobność do zdobycia wartościowego know‑how. Na ISPO Academy po prostu trzeba być!

  • Zawsze sucho – porównanie kurtek z laminatem trzywarstwowym

Zmieniają się technologie. Nieustanie powstają nowe, lepsze, bardziej odporne na czynniki zewnętrzne materiały. Motorem tego wszystkiego jest coś, co ani trochę się nie zmienia: ludzie nie lubią moknąć.

  • Innowacyjne hybrydy według francuskiego Millet

W wolnym tłumaczeniu jest to coś, co powstaje z połączenia różnych elementów, często do siebie niepasujących. Hybryda to więc połączenie dwóch odrębnych gatunków, rodzajów, form, które różnią się kilkoma elementami, ale mają jeden, wspólny cel – podniesienie komfortu użytkowania.

  • Świat outdoorowy versus nowe grupy klientów – rozmowa z Piotrem Święchem z The North Face
  • Hanwag Alpine Expirience 2017
  • Testy 4OUTDOOR: Marmot Variant Jacket – funkcjonalność i wygoda oraz Aku Trekker Lite GTX II – klasyka dla każdego
  • Wybieramy te produkty, których sami chcielibyśmy używać podczas outdoorowych przygód – rozmowa z Michałem Matrejkiem z Crag Sport
  • DEVOLD. Specjaliści od ochrony przed zimnem
  • Social Traveler – nowy klient outdooru?

Od kilku lat obserwujemy ciągły wzrost zainteresowania różnymi rodzajami aktywności. Outdoor jako branża, rynek, a także pole zainteresowań, rozwija się w różnych kierunkach. Ludzie coraz chętniej wybierają namiot zamiast noclegu w pensjonacie, i to nie ze względów finansowych, a po prostu z potrzeby przebywania na świeżym powietrzu.

***

Magazyn 4outdoor można kupić w księgarni wspinanie.pl.

KOMENTARZE

WORDPRESS: 0