W tym roku zima nie odpuszczała dosyć długo, marzec wciąż był chłodny i z wiosną miał niewiele wspólnego. Nie zaburzyło to jednak dobrej passy dla sklepów biorących udział w naszym barometrze rynku. Sprzedaż była wyższa o 7,8 proc. względem analogicznego miesiąca w 2017 roku (było 14,1 proc.).
Co ciekawe, jest to identyczny wynik jakie sklepy osiągnęły również w lutym 2018 roku.
W naszym barometrze prezentowane są wyniki sprzedaży z topowych sklepów outdoorowych w Polsce:
- 8a.pl (Gliwice)
- Alpin Sklep (Warszawa)
- AlpinSport (5 sklepów, Zakopane)
- E-Pamir.pl (Kraków)
- Mammut (Kraków)
- Salewa (Warszawa, Outlet)
- sieć Skalnik (3 sklepy, Wrocław)
- sieć The North Face (8 sklepów)
- Trawers (2 sklepy, Łódź)
- TrekkerSport (Poznań)
- Woda Góry Las (Poznań)
- Weld – Sklep Górski (Dąbrowa Górnicza)
KOMENTARZE