W Malmö rozpoczął się European Outdoor Summit 2018

W szwedzkim Malmö rozpoczął się dzisiaj kolejny European Outdoor Summit. Doroczna konferencja branży outdoor, która po raz kolejny przyciągnęła ponad 300 specjalistów z naszej branży – właścicieli i menadżerów najważniejszych firm, sieci sklepów, liderów opinii oraz dziennikarzy. Przez dwa dni uczestnicy usłyszą wykłady i warsztaty, których motywem przewodnim jest “New Age of Digitalisation”.

Rynek outdoorowy podlega ciągłym zmianom, wpływają na niego zdarzenia i transformacje, których świadkami jesteśmy również w codziennym życiu i w innych sektorach ekonomii. EOS 2018 postanowił po raz kolejny ukazać zmiany otoczenia biznesowego. Konferencja jest również świetną okazją do wymiany poglądów, nawiązywania nowych kontaktów.

European Outdoor Summit 2018 w Malmö (fot. 4outdoor.pl)

Wśród pierwszych mówców znaleźli się John Straw – specjalista nowych technologii, oraz Markus Rech CEO SportSheck. Te dwie różne prezentacje miały jednak jedną wspólną cechę – otwartość na zmiany i ciągłe zdobywanie wiedzy o nowych platformach i technologiach. Szczególnie bliskie uczestnikom konferencji były słowa Markusa Recha, który wyjaśniał swoje działania zmierzające do odświeżenia, a miejscami nawet do uratowania, wiodącej roli jaką przez lata na rynku krajów niemieckojęzycznych odgrywał SportScheck. To case study stanowi świetny przykład poszukiwania nowych rozwiązań, ciągłych zmian i szukania najlepszych platform współpracy pomiędzy siecią sklepów oraz markami i platformami sprzedażowymi. Jak wspomniał Rech “sklepy jeszcze nie umarły”, “umierają jedynie te, które są NUDNE”.

Piotr Turkot

 

KOMENTARZE

WORDPRESS: 0