W szwedzkim Malmö rozpoczął się dzisiaj kolejny European Outdoor Summit. Doroczna konferencja branży outdoor, która po raz kolejny przyciągnęła ponad 300 specjalistów z naszej branży – właścicieli i menadżerów najważniejszych firm, sieci sklepów, liderów opinii oraz dziennikarzy. Przez dwa dni uczestnicy usłyszą wykłady i warsztaty, których motywem przewodnim jest „New Age of Digitalisation”.
Rynek outdoorowy podlega ciągłym zmianom, wpływają na niego zdarzenia i transformacje, których świadkami jesteśmy również w codziennym życiu i w innych sektorach ekonomii. EOS 2018 postanowił po raz kolejny ukazać zmiany otoczenia biznesowego. Konferencja jest również świetną okazją do wymiany poglądów, nawiązywania nowych kontaktów.
Wśród pierwszych mówców znaleźli się John Straw – specjalista nowych technologii, oraz Markus Rech CEO SportSheck. Te dwie różne prezentacje miały jednak jedną wspólną cechę – otwartość na zmiany i ciągłe zdobywanie wiedzy o nowych platformach i technologiach. Szczególnie bliskie uczestnikom konferencji były słowa Markusa Recha, który wyjaśniał swoje działania zmierzające do odświeżenia, a miejscami nawet do uratowania, wiodącej roli jaką przez lata na rynku krajów niemieckojęzycznych odgrywał SportScheck. To case study stanowi świetny przykład poszukiwania nowych rozwiązań, ciągłych zmian i szukania najlepszych platform współpracy pomiędzy siecią sklepów oraz markami i platformami sprzedażowymi. Jak wspomniał Rech „sklepy jeszcze nie umarły”, „umierają jedynie te, które są NUDNE”.
Piotr Turkot
KOMENTARZE