Podobnie jak we wrześniu, w październiku sklepy biorące udział w naszym badaniu odnotowały wzrost sprzedaży, w stosunku do analogicznego miesiąca z zeszłego roku, na poziomie ponad 6 %.
Koniec wakacji, początek roku szkolnego i akademickiego, oraz pogoda umożliwiająca dalsze uprawianie sportów i aktywności letnich wpłynęły ożywczo na nasz rynek. Sprzedaż w październiku wzrosła o 6,7 % w stosunku do roku poprzedniego.
W naszym barometrze prezentowane są wyniki sprzedaży z topowych sklepów outdoorowych w Polsce:
- 8a.pl (Gliwice)
- Alpin Sklep (Warszawa)
- AlpinSport (5 sklepów, Zakopane)
- E-Pamir.pl (Kraków)
- Mammut (Kraków)
- Salewa (Warszawa, Outlet)
- sieć Skalnik (3 sklepy, Wrocław)
- sieć The North Face (10 sklepów)
- TrekkerSport (Poznań)
- Woda Góry Las (Poznań)
- Weld – Sklep Górski (Dąbrowa Górnicza)
KOMENTARZE