Oberalp prezentuje nowości na jesień-zima 2019/2020

W zakopiańskim Hotelu Merkury Kasprowy 26-28 listopada odbyła się prezentacja nowej kolekcji jesień-zima 2019/20. Jarosław Daniel – General Manager Oberalp Polska, podsumował udany pod względem sprzedażowym rok 2018 i zaprosił do prezentacje nowości marek Salewa, Dynafit, Speedo i Wild Country. Dodatkowym akcentem były wypowiedzi dyrektora sprzedaży Alberto Ferrina oraz właściciela firmy Heinera Oberraucha, którzy chwalili pracę polskiego oddziału i dziękowali partnerom za owocną współpracę.

Jarosław Daniel – dyrektor Oberalp Polska, podczas konwencji Oberalp (fot. 4outdoor.pl)

Coroczne dobre wyniki stawiają Dynafita i Salewę na wysokich pozycjach w segmencie szerokopojętego outdooru. Zwiększa się, i tak już duża, rozpoznawalność marek – wśród nowych ambasadorów Salewy znajdziemy takie nazwiska jak Justyna Kowalczyk, czy Marek Kamiński. Oficjalna, „centralna” strategia prowadzi markę w kierunku tzw. progresywnych pasjonatów outdooru – znajdziemy wśród nich specjalistów od skialpinizmu, speed hikingu, czy miłośników hike & fly. To oczywiście kierunek mocno specjalistyczny i niszowy, ale właśnie „nowe twarze” brandu mają popularyzować Salewę wśród klientów rynku masowego.

Kolekcja Dynafita na jesień-zima 2019/20 (fot. 4outdoor.pl)

Co istotne marka kontynuuje swój związek z naturalnym materiałem, czyli wełną – produkty z Alpine Wool będą miały swój znaczący udział w całej kolekcji odzieżowej.

Kinga Baranowska i Jacek Matuszek podczas prezentacji kolekcji Salewy na jesień-zima 2019/20 (fot. 4outdoor.pl)

Klasyczny pokaz nowości uświetnili ambasadorzy marek Salewa – Kinga Baranowska, Łukasz Dudek, Jacek Matuszek i Michał Gierlach oraz Dynafita – Anna Figura. Oficjalną część wieczoru zwieńczyła prelekcja Marka Kamińskiego. Podróżnik opowiedział o swojej wyprawie „No Trace”, która wiodła z Polski do Japonii. Idea podróżowania przy zachowaniu jak najmniejszego wpływu na środowisko wpisuje się w ogólny bardzo pozytywny trend, w którym uczestniczą również firmy i ludzie z branży outdoor. Współpraca z Kamińskim podkreśla duże przywiązanie Salewy do zrównoważonego rozwoju.

Piotr Turkot

KOMENTARZE

WORDPRESS: 0