Nie tylko śniegowce – dziecięca odzież Kamika dostępna już w Polsce

Kanadyjski Kamik znany jest w Polsce głównie z produkcji ocieplanych śniegowców na tęgie mrozy – zarówno dla osób dorosłych, jak i dla dzieci. W ofercie zimowej znaleźć można również eleganckie obuwie miejskie oraz terenowe dla całych rodzin. Mało kto jednak zdaje sobie sprawę, że od 2013 roku kanadyjski producent posiada w swojej ofercie również kolekcję zimowej odzieży dla dzieci. Kurtki puchowe i membranowe, spodnie i kombinezony przeznaczone do zimowych aktywności to tylko wycinek kolekcji. Począwszy od bieżącego sezonu, sporą część asortymentu będzie można nabyć stacjonarnie oraz za pośrednictwem Internetu w warszawskim sklepie Czerwony Kapturek.

Nie tylko śniegowce – dziecięca odzież Kamika dostępna już w Polsce (fot. Kamik)

Regularnie pojawiające się nowe modele i ewolucja już znanych propozycji z segmentu obuwia zimowego oraz letniego (gł. sandały i kalosze) to stały kierunek rozwoju marki. Zmieniająca się kolekcje zyskują coraz większe zainteresowanie zarówno wśród zarządzających sklepami outdoorowymi oraz multibrandowymi, jak i w oczach ich finalnych klientów. Magnesem działającym na wyobraźnię kupujących jest 120 – letnie doświadczenie producenta oraz hołdowanie wartościom coraz rzadziej spotykanym we współczesnym świecie biznesu. Aktywne pielęgnowanie wartości takich jak tradycja i własne dziedzictwo, zatrudnianie miejscowych pracowników, produkcja bazująca na lokalnych komponentach, naturalnie z troską o środowisko naturalne. Do tego nacisk na kolekcje dla całych rodziny, zachęcanych przez producenta do spędzania czasu na świeżym powietrzu. Naczelne hasła, takie jak #KamikStepOutside oraz #FreeYourPlay nie są tu pustymi frazesami. Kamik od zawsze był marką rodzinną, przechodząca z ojca na syna, i tak zostało również do dzisiaj! Hołdując wymienionym wartościom, zarządzający Kamikiem zdają sobie sprawę z konieczności technologicznego rozwoju. Produkty Kamika, zanim trafią do odbiorców, poddawane są rygorystycznym testom laboratoryjnym oraz terenowym, dzięki czemu ich jakość odpowiada najwyższym standardom na dzisiejszym rynku outdoorowym.

Nie tylko śniegowce – dziecięca odzież Kamika dostępna już w Polsce (fot. Kamik)

Ciągły rozwój linii obuwia nie przekreślił decyzji producenta o wejściu w rynek zimowej odzieży dla najmłodszych. W 2011 roku Geenfoot Inc, właściciel Kamika, podjął decyzję o współpracy z firmą Gusti International. Tym samym uzyskał licencję na produkcji odzieży obrandowanej logo Kamika. Dwa lata później na rynek trafiła pierwsza kolekcja zimowych ubrań dla dzieci. Od tego momentu stale ona ewoluowała, równocześnie zwiększając zasięg. Od bieżącego sezonu dostępna jest również w Polsce, w sklepie Czerwony Kapturek.

Nie tylko śniegowce – dziecięca odzież Kamika dostępna już w Polsce (fot. Kamik)

Co charakteryzuje kolekcję dziecięcych ubrań Kamika? Składa się ona z pięciu segmentów o różnym stopniu zaawansowania technologicznego. Performance, czyli linia najbardziej zaawansowana obejmuje spodnie i kurtki membranowe cechujące się wysokimi parametrami wodoodporności – 10 000 mm H2O – oraz oddychalności – 10 000 gr/ m2/ 24 h. Spodnie wzmocnione na kolanach oraz fartuchy śnieżne to dodatkowe cechy, które sprawiają, że ubrania te świetnie sprawdzą się podczas zimowego szusowania na nartach. Elements i Heritage są segmentami charakteryzującymi się wodoodpornością na poziomie 8 000 mm H2O i oddychalnością o wartości 8 000 gr/ m2/ 24 h. To wysokiej jakości produkty przeznaczone kolejno do zimowych aktywności na świeżym powietrzu (Elements) i do codziennego użytku w mieście (Heritage). Przedostatni element struktury kolekcji stanowi linia Essential. To kurtki i spodnie o parametrach wodoodporności 5 000 mm H2O i oddychalności 5 000 gr/ m2/ 24 h. Podobnie jak linia w przypadku linii Elements, również i segment Essential sprawdzi się podczas codziennych zabaw na śniegu.

Ostatnia część stanowią kurtki softshellowe, bluzy polarowe i cienkie puchówki (segment Multi Season), które, w zależności od potrzeb, można wykorzystywać jako drugą warstwę podczas zimniejszych dni lub jako warstwę zewnętrzną w czasie nieco cieplejszych dni. Uzupełnieniem odzieżowej oferty są kolorowe czapki i rękawice.

***

KAMIK jest kanadyjską marką ze 120 – letnią tradycją, oferującą obuwie dla mężczyzn, kobiet i dzieci. Jej portfolio obejmuje zarówno specjalistyczne buty outdoorowe, eleganckie obuwie miejskie, jak również kalosze i sandały. Pełna linia produktów z grupy outdoor i lifestyle gwarantuje użytkownikom komfort użytkowania, bezpieczeństwo oraz ochronę w najbardziej skrajnych warunkach. Możliwe jest to dzięki bazowaniu na najlepszych jakościowo, lokalnych materiałach, stosowanych z wykorzystaniem stale rozwijanych technologii produkcyjnych – również autorskich. Aktualnie Kamik obecny jest w niemal 50 krajach na całym świecie, w tym – od 2011 roku – również w Polsce. Jego wyłącznym dystrybutorem jest krakowska firma

Więcej informacji na http://www.kamik.com.

Informacja prasowa

COMMENTS

WORDPRESS: 0