HomeImprezy outdoor

Warsaw Ski & Outdoor Show 2019

W dniach 18-20 października w warszawskim Ptak Warsaw Expo odbędą się targi sprzętu dla konsumentów. Obok sprzętu narciarskiego odwiedzający będą mieli okazję zapoznać się z ofertą czołowych marek branży outdoor, przetestować niektóre produkty, poznać trendy, a także porozmawiać z ekspertami w dziedzinie sprzętu oraz znanymi podróżnikami.

Podczas Warsaw Ski & Outdoor Show 2019 uczestnicy tradycyjnie już będą mogli przetestować najlepszy sprzęt narciarski, sprawdzić trendy modowe i dowiedzieć się, jakie nowości zrobią za kilka lat na rynku prawdziwą furorę. Centrum wspinaczkowe, miasteczko namiotów, oferta ośrodków narciarskich w całej Polsce i Europie oraz rozmowy z podróżnikami – to ledwie początek planowanych atrakcji.

Organizatorzy targów pragną promować najciekawsze kierunki rozwoju branży outdoor. Pasjonaci aktywnego trybu życia z pewnością nie będą narzekać na nudę. Na tych, którzy odwiedzą Ptak Warsaw Expo w dniach 18-20 października 2019, czekać będą strefy tematyczne związane z szeroko pojętym outdoorem: World Travel Show (4. edycja), Warszawski Salon Jachtowy (4. edycja) oraz Camper & Caravan Show połączony z największym zlotem kamperów w Polsce (5. edycja).

Polski outdoor zyskuje coraz większe uznanie na świecie

Nasze marki outdoorowe znane są na całym świecie. Firmy oferują niszowe produkty, wyróżniające się wysokimi standardami jakości. Nie od dziś wiadomo też, że Polska puchem stoi. To właśnie nad Wisłą są najlepsze warunki do hodowania gęsi, dzięki czemu tutejszy puch odznacza się najwyższymi parametrami jakości. Importują go najsłynniejsi producenci branży outdoor. Od dziesięcioleci naszą specjalnością jest również zimowy himalaizm. Podczas zimowych wypraw niezbędne są doskonale zaprojektowane śpiwory puchowe, spodnie, kurtki i inne akcesoria. Polskich produktów nasi himalaiści używają m.in. podczas wypraw narodowych.

Branża outdoor może liczyć na dalszy rozwój

Dane Ministerstwa Sportu i Turystyki pokazują, że blisko połowa gospodarstw domowych przeznacza ponad tysiąc złotych na rekreację ruchową. Powody do zadowolenia mają nie tylko producenci zegarków z modułem GPS, organizatorzy zajęć sportowych czy firmy odzieżowe. Jak wynika z danych Euromonitor International, już w 2021 r. sprzedaż wyspecjalizowanej odzieży przekroczy próg miliarda złotych.

***

Autorskie targi Warsaw Ski & Outdoor Show startują w dniach 18-20 października 2019 r. W tym roku organizatorzy spodziewają się, że odwiedzi je ponad 80 tysięcy osób! Więcej informacji znajdziecie na stronie:

Informacja prasowa Ptak Warsaw Expo

KOMENTARZE

WORDPRESS: 2
  • comment-avatar
    Karol 5 lat ago

    Zastanawiam się, jak możecie tak bezkrytycznie publikować takie teksty.  Jakikolwiek akapit weźmie się pod uwagę, to bzdury. Nie wstyd Wam?
    Polskie firmy znane są na całym świecie? Które? Jeżeli polska produkcja sprzedaje się na świecie, to sprzedaje się jako produkcja pod logo zamawiającego. Te co sprzedjaą się pod polskim logo to margines. Polski puch? To raczej sukces przemysłu hodowców, a nie firm outdoorowych. Himalaizm? Jego aktualna kondycja to chyba nie jest powód do dumy.
    I najwieksza bzdura na koniec. 11 lutego napisaliście, że ISPO odwiedziło ok 80 tys ludzi. Jak możecie napisać, że te targi może odwiedzić 80 tys ludzi? Każdy kto był w Monachium na ISPO wie, co to znaczy 80 tys odwiedzających. Jak te targi odwiedzi 8 tys to będzie oznaczać sukces 🙂

  • comment-avatar
    Karol 5 lat ago

    Świetnie wychodzi wam usuwanie komentarzy. Szybciej, niż weryfikacja artykułów 🙂
    Powtórzę:
    Zastanawiam się, jak możecie tak bezkrytycznie publikować takie teksty.  Jakikolwiek akapit weźmie się pod uwagę, to bzdury. Nie wstyd Wam?
    Polskie firmy znane są na całym świecie? Które? Jeżeli polska produkcja sprzedaje się na świecie, to sprzedaje się jako produkcja pod logo zamawiającego. Polski puch? To raczej sukces przemysłu hodowców, a nie firm outdoorowych. Himalaizm? Jego aktualna kondycja to chyba nie jest powód do dumy.
    I najwieksza bzdura na koniec. 11 lutego napisaliście, że ISPO odwiedziło ok 80 tys ludzi. Jak moożecie napisać, że te targi może odwiedzić 80 tys ludzi? Każdy kto był w Monachium na ISPO wie, co to znaczy 80 tys odwiedzających. Jak te targi odwiedzi 8 tys to będzie oznaczać sukces 🙂

    PS. W jaki sposób, przytaczam dane z linka, na 1000 m2 zmieści sie 90 wystawców i 80 tys odwiedzających w ciagu 3 dni? 🙂

    Odliczam czas do usunięcia komentarza.. 5…4…. 3…. 2…