Zarząd INTERSPORT Polska S.A. z siedzibą w Cholerzynie („Spółka”) informuje, że według wstępnych szacunków Spółka w roku przejściowym 2018/2019 trwającym pięć kwartałów tj. od 1 stycznia 2018 r. do 31 marca 2019 r. osiągnęła łączne przychody netto ze sprzedaży w wysokości 242.323 tys. zł, czyli wyższe o 4,3% w porównaniu do analogicznego okresu (było: 232.402 tys. zł).
- od I do IV kwartału 2018 roku – obroty wyniosły 182.340 tys. zł, czyli o 0,9 % mniej rdr (było: 183.934 tys. zł) – z czego dynamika sprzedaży za pośrednictwem kanału eCommerce wzrosła w tym okresie o 57,9%.
- w V kwartale 2018/2019 roku tj. w okresie od 1 stycznia do 31 marca 2019 roku – obroty wyniosły 59.983 tys. zł, czyli o 23,8% więcej rdr (było: 48.468 tys. zł) – z czego dynamika sprzedaży za pośrednictwem kanału eCommerce wzrosła w tym okresie o 113,2%.
W roku 2018/2019 tj. od 1 stycznia 2018 r. do 31 marca 2019 r. sprzedaż w ujęciu LFL (na bazie porównywalnych sklepów) była o 3,7% lepsza w porównaniu do analogicznego okresu przy czym:
- od I do IV kwartału 2018 roku – dynamika sprzedaży w ujęciu LFL była o 0,4% wyższa rdr;
- w V kwartale 2018/2019 roku tj. w okresie od 1 stycznia do 31 marca 2019 roku – dynamika sprzedaży w ujęciu LFL była o 15,7% lepsza rdr.
W roku obrotowym 2018/2019 największą dynamikę sprzedaży odnotowano w grupach towarowych:
- buty sportowe,
- narciarstwo sprzęt/tekstylia,
- fitness damski, running,
zaś największe spadki sprzedaży w kategoriach:
- racket sport,
- snowboard
- turystyka.
Więcej informacji oraz raport bieżący znajdziecie na stronach www.intersport.pl.
Źródło: INTERSPORT Polska S.A.
KOMENTARZE