HomeRynek outdoor

Black Diamond Asia świętuje swoją piątą rocznicę

Black Diamond Equipment, wiodąca na globalnym rynku marka sprzętu wspinaczkowego i nart freeridowych, obchodzi piątą rocznicę utworzenia spółki zależnej Black Diamond Asia, położonej w Zhuhai, w Chinach.

Od początku założenia Black Diamond Asia w roku 2005, azjatycka filia rozrosła się do ponad 165 pracowników, wytwarzających kluczowe produkty z oferty marki, testujących te przeznaczone na rynek globalny, wspierających rozwój nowych inicjatyw i dbających o to, aby standardy dotyczące jakości usługi dostarczanej przez dostawców i partnerów marki BD, były utrzymane na wysokim poziomie – wyjaśnia Peter Metcalf, dyrektor generalny marki. – Black Diamond Asia gra kluczową rolę w naszej organizacji, rośnie w siłę aby sprostać wymaganiom globalnego rynku – dodaje.

Pracownicy Black Diamond Asia (fot. www.snewsnet.com)Pracownicy Black Diamond Asia (fot. www.snewsnet.com)

Od momentu kiedy BD skupił się na rozwoju swojej globalnej strategii, rola oddziału w Zhuhai, stawała się coraz bardziej istotna. Do osiągnięć w trakcie tego pięcioletniego okresu należy m.in.. anodyzacja ponad miliona karabinków, przy wykorzystaniu linii produkcyjnej o zamkniętym obiegu, wykorzystującej powtórnie 100% wody potrzebnej pierwotnie do tego procesu. BD zaangażował się także w utworzenie odbywającego się co roku festiwalu wspinaczkowego Yangshuo, który ma na celu zarówno konsolidację chińskiego środowiska wspinaczkowego, jak i wsparcie zrównoważonego rozwoju wspinaczki skalnej w rejonie Yangshuo. Ostatecznie, BD Asia wypełnia rolę globalnego centrum dystrybucyjnego, usprawniając realizacje zamówień, obniżając koszty oraz czas dostawy, jednocześnie minimalizując negatywny wpływ na środowisko poprzez redukcję etapów transportu.

Jedną z rzeczy, z których jesteśmy szczególnie dumni jest fakt, że udało nam sie zbudować team i uruchomić zakład, który wygląda jakby był po prostu ulokowaną w Chinach częścią Black Diamond – mówi Ryan Gellert, dyrektor działu zarządzania łańcuchem dostaw. – Wielu naszych pracowników ze Stanów Zjednoczonych i Europy spędziło dużo czasu w Zhuhai, jednocześnie wybrana grupa naszych chińskich pracowników szkoliła się w Salt Lake. Wynikiem tego jest silna, zgrana i wzajemnie rozumiejąca się grupa, która cieszy się ze współpracy ze sobą i rzeczywiście rozumie cele Black Diamond – zapewnia Gellert.

Źródło: www.snewsnet.com

KOMENTARZE

WORDPRESS: 0