HomeRynek outdoorBarometr rynku outdoor

Barometr rynku: rekordowy sierpień!

Za nami gorące lato, które obfitowało nie tylko w doskonałą pogodę do aktywności na świeżym powietrzu, ale również w bardzo dobre wyniki sprzedaży w sklepach outdoorowych. Potwierdza to nasz barometr rynku.

barometr-sierpien-2016

W sierpniu biorące udział w badaniu sklepy osiągnęły rekordowe wyniki sprzedaży, porównując je do analogicznego okresu w 2015 roku. Sprzedaż była wyższa o 17,6 proc., co jest niewątpliwie najlepszym wynikiem nie tylko w tym roku, ale także w porównaniu do lat poprzednich. Także lipiec nie rozczarował, przekraczając na naszym wykresie 10 proc. Jak więc widać, branża outdoorowa może uznać lato za bardzo udane.

Inną perspektywę przyjmie zapewne branża sportowa, jeśli mielibyśmy o niej wnioskować na przykładzie sieci sklepów INTERSPORT Polska. W sierpniu Spółka odnotowała łączne przychody netto w wysokości około 17 919 tys. zł, czyli o 4,1 proc. niższe w stosunku do analogicznego okresu 2015 roku (było: 18 691 tys. zł).

W naszym barometrze prezentowane są wyniki sprzedaży z topowych sklepów outdoorowych w Polsce:

  • 8a.pl (Gliwice)
  • Alpin Sklep (Warszawa)
  • AlpinSport (5 sklepów, Zakopane)
  • E-Pamir.pl (Kraków)
  • Mammut (Kraków)
  • Salewa (Warszawa)
  • sieć Skalnik (3 sklepy, Wrocław)
  • sieć The North Face (6 sklepów)
  • Trawers (2 sklepy, Łódź)
  • TrekkerSport (Poznań)
  • Woda Góry Las (Poznań)
  • Weld – Sklep Górski (Dąbrowa Górnicza)

KOMENTARZE

WORDPRESS: 0