Doświadcz Kanady w nowej kolekcji Jacka Wolfskin

Ruszyła sprzedaż kolekcji jesień/zima 2017 inspirowanej znaną z przepięknej przyrody Kanadą. Jack Wolfskin zadbał nie tylko o spójność designu z tematyką kolekcji, ale i towarzyszącą mu ekologiczną oprawę.

Jack Wolfskin dokłada starań, aby idea kolekcji inspirowała do podróżowania. Były już kolekcje wzorowane na m.in. Lesie Deszczowym, Oceanie, Kubie, czy Boliwii. Przyszedł czas na Kanadę, której unikatowość tworzy dzika przyroda, ogromne przestrzenie oraz przywiązanie do wartości bliskich naturze. Kolekcja ta jest więc odzwierciedleniem podróży nie tylko po dzikich bezdrożach, ale i podróży w głąb siebie – w poszukiwaniu równowagi z naturą.

Nowa kolekcja marki Jack Wolfskin

Gamę produktów podzielić można na dwie serie Active Outdoor oraz Everyday Outdoor. Pierwsza charakteryzuje się połączeniem wygody z funkcjonalnością i skierowana jest do tych, których pasją jest aktywność fizyczna – trekking, hiking, narciarstwo, czy bieganie.

W drugiej kategorii – Everyday Outdoor – znajdziemy produkty przeznaczone dla osób, które uważają, że najlepiej spędzony dzień, to dzień na świeżym powietrzu. Ogniska, weekendowe wyjazdy i miejskie spacery – niezależnie od pogody. Tę kolekcję wyróżnia elegancki i ciekawy design nawiązujący do charakterystycznych motywów kanadyjskich – kraty i futerek (syntetycznych), a także indiańskich wzorów. Całości towarzyszą sprawdzone technologie od Jack Wolfskin, zapewniające najwyższą jakość i funkcjonalność: oddychalność, wodoodporność oraz izolację termiczną.

W kolekcji nie zabraknie świetnie znanych bestsellerów: butów Vojo Hike z membraną Texapore, kurtek Exolight, Helium czy spodni Activate XT. Produkty marki Jack Wolfskin sygnowane są takimi certyfikatami, jak Fair Wear Foundation, Bluesign, Organic Cotton, czy 100% PFC Free. Kolekcję testuje i poleca Ambasador marki Martyna Wojciechowska, która osobiście dobiera wyposażenie na swoje wyprawy „Na krańce świata”, a także do codziennego użytku.

Chcąc podkreślić swoje zaangażowanie w zrównoważony rozwój oraz dbałość o ekologiczne rozwiązania produkcji odzieży i akcesoriów, marka przygotowała specjalną akcję. Wszyscy ci, którzy w sklepie stacjonarnym Jack Wolfskin dokonają dowolnego zakupu produktów z nowej kolekcji – otrzymają sadzonkę drzewka. Jak mówią pomysłodawcy akcji: Ideą marki Jack Wolfskin jest troska o naturę, z której uroków tak chętnie korzystamy i uważamy, że podobne myślą nasi odbiorcy. Chociażby ostatnio – wielu ludzi mocno odczuło skutki nawałnicy, która przeszła w gminach sąsiadujących z naszą trójmiejską siedzibą. Warto zatroszczyć się o naturę i klimat, abyśmy wszyscy mogli żyć w równowadze – naszą akcją chcemy zwrócić na to uwagę.

Kampania prowadzona będzie do wyczerpania zapasów. Listę sklepów marki Jack Wolfskin można znaleźć na oficjalnej stronie www.jack-wolfskin.pl.

Informacja prasowa marki Jack Wolfskin

KOMENTARZE

WORDPRESS: 0