Craghoppers – angielska marka podróżnicza – od teraz dostępna w Polsce

Już od ponad 50 lat Craghoppers zajmuje się produkcją odzieży dla podróżników. Od początku misją firmy było tworzenie praktycznych i wytrzymałych ubrań, które sprawdzą się od równika po koło podbiegunowe. W tym momencie nasza marka jest jednym z największych producentów spodni turystycznych, a także twórcą wyjątkowej kolekcji podróżniczej NosiLife – lekkich produktów zapewniających stałą i bezpieczną ochronę przed ukąszeniami owadów, a co za tym idzie – chorobami, które przenoszą.

Agentem marki został Piotr Łupicki, w branży outdoorowej obecny od 6 lat, współpracujący wcześniej z Raven Outdoor, Regatta, czy ostatnio z Patagonią.

Dlaczego Craghoppers?

Polski rynek outdoorowy jest stosunkowo niewielki. W związku z tym w mojej ocenie, długofalowo szansę u nas mają największe, globalne marki lub marki, które dostarczają niepowtarzalne, wyjątkowe produkty i do tej właśnie grupy należy Craghoppers. Nasze sklepy górskie powinny poszerzać ofertę, wzbogacać o kategorie, które mogłyby przyciągać nowych klientów. Szanse mają na pewno narciarstwo poza trasowe, produkty dla dzieci czy właśnie turystyka egzotyczna. W przypadku Craghoppersa, szczególny potencjał widzę w odzieży z serii NosiLife. Są to produkty podróżnicze dedykowane wyjazdom w ciepłe regiony świata – nierzadko zagrożone malarią – które redukują szansę ugryzienia komarów o 90 proc. W czasach gdy ponad 20 tys. ludzi rocznie lata z Polski do Kenii, nie wspominając o innych egzotycznych destynacjach, sprzedaż takich specjalistycznych ubrań może nas zaskoczyć.

Mnogość patentów przydatnych w podróży w produktach Craghoppersa jest imponująca. Bezpieczne kieszenie RFID, szybkoschnące materiały nie wymagające prasowania, pętle do suszenia odzieży, zintegrowane suche kieszenie, ściereczki do okularów, czy ochrona przed promieniowaniem UV. Zdecydowanie warto zainteresować się tymi produktami, które nie tylko znacząco poprawią komfort przebywania w krajach o nieco gorętszej aurze, ale też okażą się bynajmniej użyteczne podczas coraz częściej doskwierających nam Polskich upałów.

Craghoppers był dostępny już kilka lat na polskim rynku poprzez sieć dystrybucji Regatta – teraz dzięki zmianie modelu sprzedaży na agencję, klienci dostaną najlepsze warunki, dostęp do b2b, a także wsparcie sprzedażowe zarówno jeśli chodzi o ekspozycję produktów w sklepach jak i najlepszy serwis. W planie jest również pogłębienie współpracy z naszym ambasadorem, znanym podróżnikiem i dziennikarzem – Tomaszem Michniewiczem, a także promocja marki poza core-ową outdoorową klientelą.

Kontakt: piotr@nosilife.pl, tel. +48664051057.

Piotr Łupicki

KOMENTARZE

WORDPRESS: 2
  • comment-avatar

    Kupiłem właśnie w Londynie koszulę tej, dotychczas mi nieznanej, firmy – rewelacja! Z nadwyżką zastąpiła znoszoną Salewę. Design niezwykle przemyślany, wiele przydatnych szczegółów, których nie spotkałem w produktach konkurencji (zapinana na zamek błyskawiczny duża wewnętrzna kieszeń, pod kołnierzem pas materiału, który może posłużyć do ochrony karku przed słońcem, ochrona przed ukąszeniami owadów, itd). Przyzwoita cena.

    Dobrze, że firma zwiększy swoją obecność w Polsce.

  • comment-avatar

    Również używam koszul i spodni tej marki w różnych szerokościach geograficznych i potwierdzam, że działają. Sprawdziły się zwłaszcza w Namibii i na Jukatanie.