HomeRynek outdoor

SmartWool w Polsce

Swoją premierę na polskim rynku zapowiada amerykańska marka SmartWool, jeden z czołowych producentów wełnianej bielizny na świecie. Przedstawicielem na Polskę jest RavenOutdoor.

Adam Zych, Raven OutdoorAdam Zych, współwłaściciel RavenOutdoor, przedstawiciela SmartWool na Polskę (fot. 4outdoor.pl)

To stosunkowo nowa marka, powstała w 1995 roku z inicjatywy instruktorów narciarstwa z Nowej Anglii, którzy postanowili wymyśleć sposób na ciepłe skarpety (z naturalnej wełny). Producenci SmartWool postarali się więc o optymalne rozwiązanie. Za cel obrali sobie: komfort, trwałość i funkcjonalność. Odpowiedzią była wełna owiec Merino.

Tkanina, na której SmartWool opiera swoją produkcję, pochodzi z Nowej Zelandii. Wykorzystuje włókna wspomnianych owiec Merino, hodowanych w odpowiednim klimacie, trzymanych na specjalnej diecie etc. To właśnie ciekawa historia produktu, obok jakości i atrakcyjnej stylistyki, tworzy wizerunek firmy.

Największą część najnowszej kolekcji SmarWool stanowią skarpety (70%-80% składu to wełna Merino) – mówi Adam Zych z Raven Outdoor – Znaczący udział ma również bielizna – jej ilość w całej produkcji z roku na rok stale wzrasta (100% wełny Merino) i oczywiście akcesoria, czyli czapki, rękawiczki, szaliki.

Zadaniem dystrybutora, czyli RavenOutdoor będzie wprowadzenie i ugruntowanie pozycji SmartWool w Polsce, jako jednego z czołowych producentów wełnianej bielizny na świecie.

KOMENTARZE

WORDPRESS: 0