HomeRynek outdoor

Intersport w marcu na plusie

W marcu 2010 roku sieć
INTERSPORT Polska S.A. odnotowała wzrost przychodów ze sprzedaży o 24,6%
w porównaniu do analogicznego okresu 2009 roku. Narastająco, w okresie
od stycznia do marca br., Spółka osiągnęła wzrost obrotów o 16,1%.

Intersport logo

W
opublikowanym 1 kwietnia br. raporcie bieżącym Spółka INTERSPORT Polska
S.A. poinformowała o osiągniętych w marcu 2010 roku przychodach ze
sprzedaży, które wyniosły 15.672 tys. zł. i były wyższe o 24,6% w
stosunku do analogicznego okresu 2009 roku. Spółka odnotowała wówczas
przychody w wysokości 12.581 tys. zł.

Wyniki Intersport, luty 2009 - marzec 2010Wyniki Intersport, luty 2009 – marzec 2010

Od początku bieżącego roku sieć INTERSPORT systematycznie realizuje
swoje plany sprzedaży. Narastająco w okresie od stycznia do marca 2010
roku Spółka osiągnęła obroty na poziomie 77.184 tys. zł, co
stanowi wzrost o 16,1% w stosunku do analogicznego okresu 2009 roku. W
mijającym okresie sprzedażowym największym zainteresowaniem klientów
cieszył się sprzęt narciarsko-snowboardowy, odzież zimowa oraz buty
trekkingowe.

„W ubiegłym roku zakończyliśmy okres największych inwestycji Spółki. W
2010 roku chcemy pokazać inwestorom, że INTERSPORT potrafi wypracować
dobre wyniki finansowe. Szacujemy, że w 2010 roku Spółka osiągnie 238
mln zł przychodu ze sprzedaży oraz zysk netto na poziomie 3,8 mln zł.
Jesteśmy zadowoleni z wykonania planu sprzedaży za pierwszy kwartał i
liczymy, że pozytywna tendencja wzrostu utrzyma się w nadchodzących
miesiącach.” – komentuje Artur Mikołajko, prezes Zarządu INTERSPORT
Polska S.A.

W realizacji tych planów będą sprzyjały Spółce tegoroczne
ogólnoświatowe wydarzenia sportowe: piłkarski MUNDIAL`2010 oraz EUROBASKET`2010.
Przy takich okazjach widoczny jest bowiem wzrost zainteresowania
klientów sprzętem i odzieżą sportową. Dodatkowo spółka w sezonie wiosennym kontynuuje
swoje wyjątkowe akcje promujące aktywny wypoczynek i sport :
ogólnopolski turniej piłki nożnej „intersoccer” oraz miejskie biegi
„interrun”.

Sklepy INTERSPORT są już przygotowane do sezonu wiosenno-letniego.
Obecnie trwa w salonach INTERSPORT konkurs Reeboka „Jukari fit to flex”,
czyli akcja promocyjna z nagrodami dla klientów kupujących odzież
fitnesową oznaczoną specjalną metką. Natomiast już od 1 kwietnia wszyscy
miłośnicy biegania będą mogli wziąć udział po raz pierwszy w Polsce,
światowej akcji Intersport Int. pod nazwą „RUN FREE NOW”, która promuje
bieganie wraz z producentami obuwia i odzieży runningowej marek Adidas i Asics.

Źródło: INTERSPORT

KOMENTARZE

WORDPRESS: 0