HomeRynek outdoor

Berghaus Shop in shop

W prezentacji kluczowych produktów dla marki oraz ogólnego wizerunku niezwykle ważną rolę odgrywa odpowiednia ekspozycja asortymentu. Dbając o swoich klientów Berghaus postanowił wspomóc ich działania skierowane na pozycjonowanie marki Berghaus w sklepach.

Berghaus, sklep wnętrze

W tym celu, we współpracy z kluczowymi klientami: Alpin Sklep Warszawa, Polar Sport Kraków oraz Skalnik Wrocław powstały tzw. shop-in-shop. Spójna ekspozycja towarów marki Berghaus cieszy się sporym zainteresowaniem wśród klientów. Polar Sport dodaje:

Z pewnością klient wychodzi ze sklepu z przekonaniem, że w naszym sklepie oferta Berghaus jest bogata i wyróżnia się spośród innych marek.

Koncepcja „sklepu w sklepie” pozwala na uzyskanie lepszej organizacji pracy, możliwości spełniania indywidualnych potrzeb klienta oraz swobody w prezentowaniu produktów. Alpin Sklep o koncepcji shop-in-shop:

Na pewno taki zabieg wyróżnia markę w sklepie spośród pozostałych. Wydaje nam się natomiast, że nie wpływa na jej renomę. Jeśli marka jest postrzegana pozytywnie przez konsumentów, to shop-in-shop powinien zwrócić uwagę i przyciągnąć zainteresowanie oraz zachęcić do kupna. Dla marki o słabej jakości miałoby to odwrotny efekt – zniechęcałoby to klient do zakupu. W wypadku marki Berghaus ta druga sytuacja raczej nie powinna mieć miejsca, bo produkty sygnowane ich logiem odznaczają się wysoką jakością.

Berghaus, sklep wnętrze

Dla zdecydowanego klienta, który wie czego chce, zakupy w shop-in-shop są najlepszym rozwiązaniem. Przejrzysta, uporządkowana ekspozycja towarów oraz ciekawie zaprojektowane banery, headersy i panele graficzne sprawiają, że w krótkim czasie możemy dokonać satysfakcjonującego zakupu w miłej atmosferze. Jak zauważa Skalnik:

Lepsza ekspozycja towarów zwłaszcza z najwyższej półki, sprawia, że Berghaus jest postrzegany, jako firma, która inwestuje w marketing i posiada bardzo szeroki asortyment.

Zapraszamy wszystkich spragnionych nowych wrażeń do odwiedzenia, zaprojektowanych specjalnie z myślą o klientach, shop-in-shop. Warszawa, Wrocław oraz Kraków czekają.

Katarzyna Meysner

KOMENTARZE

WORDPRESS: 1
  • comment-avatar
    Anonim 13 lat ago

    ceny. wszystko spoko tylko żeby jeszcze ceny były w miarę