W prezentacji kluczowych produktów dla marki oraz ogólnego wizerunku niezwykle ważną rolę odgrywa odpowiednia ekspozycja asortymentu. Dbając o swoich klientów Berghaus postanowił wspomóc ich działania skierowane na pozycjonowanie marki Berghaus w sklepach.
W tym celu, we współpracy z kluczowymi klientami: Alpin Sklep Warszawa, Polar Sport Kraków oraz Skalnik Wrocław powstały tzw. shop-in-shop. Spójna ekspozycja towarów marki Berghaus cieszy się sporym zainteresowaniem wśród klientów. Polar Sport dodaje:
Z pewnością klient wychodzi ze sklepu z przekonaniem, że w naszym sklepie oferta Berghaus jest bogata i wyróżnia się spośród innych marek.
Koncepcja „sklepu w sklepie” pozwala na uzyskanie lepszej organizacji pracy, możliwości spełniania indywidualnych potrzeb klienta oraz swobody w prezentowaniu produktów. Alpin Sklep o koncepcji shop-in-shop:
Na pewno taki zabieg wyróżnia markę w sklepie spośród pozostałych. Wydaje nam się natomiast, że nie wpływa na jej renomę. Jeśli marka jest postrzegana pozytywnie przez konsumentów, to shop-in-shop powinien zwrócić uwagę i przyciągnąć zainteresowanie oraz zachęcić do kupna. Dla marki o słabej jakości miałoby to odwrotny efekt – zniechęcałoby to klient do zakupu. W wypadku marki Berghaus ta druga sytuacja raczej nie powinna mieć miejsca, bo produkty sygnowane ich logiem odznaczają się wysoką jakością.
Dla zdecydowanego klienta, który wie czego chce, zakupy w shop-in-shop są najlepszym rozwiązaniem. Przejrzysta, uporządkowana ekspozycja towarów oraz ciekawie zaprojektowane banery, headersy i panele graficzne sprawiają, że w krótkim czasie możemy dokonać satysfakcjonującego zakupu w miłej atmosferze. Jak zauważa Skalnik:
Lepsza ekspozycja towarów zwłaszcza z najwyższej półki, sprawia, że Berghaus jest postrzegany, jako firma, która inwestuje w marketing i posiada bardzo szeroki asortyment.
Zapraszamy wszystkich spragnionych nowych wrażeń do odwiedzenia, zaprojektowanych specjalnie z myślą o klientach, shop-in-shop. Warszawa, Wrocław oraz Kraków czekają.
Katarzyna Meysner
KOMENTARZE
ceny. wszystko spoko tylko żeby jeszcze ceny były w miarę