HomeRynek outdoor

Polska marka na ispo BrandNew 2011

W konkursie ispo BrandNew 2011 bierze udział młoda, polska marka tyczek slalomowych – Softpole. Inicjatywa marki jest wspierana przez Polish Outdoor Group (POG).

Softpole proponuje nowatorskie rozwiązanie dla slalomu – lekkie i miękkie tyczki slalomowe. Dwadzieścia sztuk tyczek waży zaledwie 1,8 kilogramów, do tego jedna osoba z powodzeniem ustawi cały slalomu w ciągu 15 minut, bez potrzeby stosowania specjalnych kluczy. Tyczki są bardzo elastyczne, można więc jeździć bez żadnych dodatkowych ochraniaczy, nie powodują obrażeń i bolesnych uderzeń, a dzięki temu pozwalają przezwyciężyć lęk związany z prędkością. Są to cechy predestynujące je do nauki i dla początkujących alpejczyków. Jednocześnie są bardzo wytrzymałe i pozostają na miejscu nawet przy jeździe z dużymi prędkościami, podczas agresywnych zjazdów. Mogą być używane przez narciarzy i snowboardzistów, a także rolkarzy i wrotkarzy w lecie.

Tyczki Softpole (fot. Softpole)Tyczki Softpole (fot. Softpole)

Softpole jest jedyną polską marką biorącą udział w konkursie ispo BrandNew 2011. Każdy może wyrazić swoją opinię i wziąć udział w trwającym właśnie głosowaniu wstępnym odwiedzając stronę http://www.ispo-brandnew.com/en/Hottest_Brands.aspx?show=1900 i oddając swój głos na Softpole.

Klikając przycisk „like” można podnieść pozycję danego produktu na liście i tym samym zwiększyć szanse jego wyboru przez jury konkursu. Zachęcamy do głosowania i przypominamy, że oceniać i komentować można do 26 listopada.

Ispo BrandNew 2011 jest nagrodą dla młodych firm wchodzących na rynek z przełomową ideą lub produktem. Zwycięzcy otrzymają stoisko na targach ispo 2011 oraz możliwość szerokiej medialnej prezentacji produktu w targowych materiałach prasowych i promocyjnych (min. udział w konferencji prasowej ispBrandNew, prezentację na stronie ispo-brandnew.com czy całą stronę w magazynie BrandNew Magazine).

Więcej o produktach Softpole na stronie: www.softpole.pl.

 

KOMENTARZE

WORDPRESS: 0