Stale poszukujemy nowych i efektywnych form komunikacji z naszymi klientami. Niecałe dwa miesiące temu wystartowaliśmy z interaktywną platformą jaką jest profil HiMountain Facebook.
Postawiliśmy sobie dwa cele. Przede wszystkim być bliżej klienta: komunikować się z nim sprawnie i bezpośrednio, wychodzić naprzeciw jego potrzebom. Być atrakcyjnym i dynamicznym profilem: informować o tym, co najważniejsze w świecie wspinaczy/turystów, prezentować bez nachalności nasze produkty.
Na profilu HiMountain Facebook do tej pory informowaliśmy o wydarzeniach i inicjatywach, które wspieramy i które wydają nam się ważne: Polski Himalaizm Zimowy, wyprawy: Solo Khumbu 2010, Kusum Kanguru 2010, Gaurisankar 2010, TOPR, GOPR, i inne.
Na profilu HiMountain Facebook umieszczamy blogi Artura Hajzera, Wojtka Ryczera i Mateusza Grabowskiego. Ostatnio umieszczony filmik Free Climbing 1986 – absolutnie kultowy film na temat wspinania – cieszył się niemałą popularnością.
Dla przyjaciół profilu HiMountain Facebook staramy się regularnie przygotowywać konkursy – atrakcję dla osób darzących nas zaufaniem. Informujemy o naszych promocjach i zniżkach.
Najważniejsze w tym wszystkim, że ponad 1000 osób obdarzyło nas zaufaniem i polubiło nasz profil. HiMountain to coś więcej niż marka outdoorowa.
Źródło: HiMountain
KOMENTARZE