HomeRynek outdoor

Podsumowanie roku 2012 i plany spółki INTERSPORT – Artur Mikołajko w TVN CNBC

INTERSPORT zwiększył w ubiegłym roku sprzedaż o 20 proc. i może mieć zysk netto. – Ogólnie jesteśmy zadowoleni, rok 2012 na plus – mówił dla TVN CNBC prezes spółki Artur Mikołajko. 

W rozmowie z TVN prezes przyznał także, że w ostatnim roku INTERSPORT był przede wszystkim skupiony na tym by uniezależnić się od produktów sezonowych, czyli od branży narciarskiej, z której spółka wyrosła i na której opierała się przez ostatnie 20 lat. Ze względu na niepewną pogodę zimą, firma chce skupić się na produktach całorocznych. W 2012 roku we wszystkich kategoriach całorocznych urośliśmy – przyznał, dodając że w 2013 roku nadal ten kierunek będzie utrzymywany.

Padło też pytanie: Dlaczego upadł Euromark? Artur Mikołajko odpowiedział: To, że Alpinus był świetny 10 lat temu, to nie znaczy, że jest świetny dzisiaj. Dzisiaj cena produktów marki jest po prostu za wysoka. (…) Firma Euromark powinna skupić się na marce Campus, ją dobrze promować w sklepach.

A co będzie hitem sprzedażowym w 2013 roku?

Running, bo jest najprostszy, najtańszy i nie wymaga infrastruktury.

Cała rozmowa jest do obejrzenia tutaj.

KOMENTARZE

WORDPRESS: 0