HomeRynek outdoor

Pierwszy kwartał roku w wynikach Amer Sports

Amer Sports – holding posiadający m.in. takie marki jak Arc’teryx, Atomic, Salomon, Wilson, Suunto, Mavic i Precor – odnotował wzrost sprzedaży w pierwszym kwartale roku osiągając 501.5 mln euro, w porównaniu z 493,0 mln euro w analogicznym okresie w poprzednim roku.

W walutach lokalnych dynamika sprzedaży wyniosła 6 procent. Marża brutto poprawiła się tylko nieznacznie do 44,3 procent, podczas gdy zysk operacyjny przed odsetkami i opodatkowaniem spadł znacząco do 20,6 mln euro w porównaniu z 26,4 mln euro w ciągu pierwszych trzech miesięcy 2013 roku. Zysk netto spadł do 8,2 mln z 14,8 miliona euro. 

[video:http://www.youtube.com/watch?v=aQikEyYiOhk]

Pomimo łagodnej zimy udało się firmie osiągnąć wzrosty sprzedaży w kategorii sportów zimowych (głównie cross-country). Spadki odnotowano za to w sprzedaży sprzętu do tenisa.

Źródło: ISPO NewsBlog

KOMENTARZE

WORDPRESS: 0