Na zbliżających się wielkimi krokami targach ISPO MUNICH (24-27 lutego 2016 roku) kolejny raz dla polskiej branży outdoorowej swoją przestrzeń otworzy stowarzyszenie Polish Outdoor Group w ramach POG Lounge. Stoisko będzie się znajdowało w hali A3, pod numerem 623.
Przestrzeń POG Lounge otwarta będzie dla wszystkich chętnych gości – stoisko wyposażone w stoliki i krzesła może służyć jako miejsce dla rozmów z kontrahentami, czy też wprost przeciwnie – dla odpoczynku od targowej gonitwy. Z pewnością na stoisku będzie można spotkać przedstawicieli polskiej branży outdoorowej, w tym członków stowarzyszenia Polish Outdoor Group. Warto również odwiedzić POG Lounge po aktualne i archiwalne numery Magazynu 4outdoor Biznes.
Z przyczyn od POG niezależnych, w tym roku niestety nie pojawi się stanowisko ART-CAFE.
***
Polish Outdoor Group (POG) to organizacja non-profit zrzeszająca polskie firmy i media działające w branży outdoorowej. Głównym zadaniem POG jest działanie na rzecz promocji aktywnego trybu życia oraz działanie na rzecz efektywności branży outdoor, poprawienie i wzmocnienie identyfikacji branży wśród jej konsumentów oraz zwiększanie grupy docelowej outdooru.
KOMENTARZE