HomeRynek outdoor

Wystartowała kampania reklamowa – Define Your Sport marki Outhorn

Wystartowała kampania reklamowa Define Your Sport marki Outhorn, której ambasadorką jest Dorota Gardias. Hasło przewodnie, ma na celu zachęcenie konsumentów do wszelkiej aktywności – bez wskazywania, który rodzaj sportu jest optymalny. Filozofia marki zakłada, aktywność każdego dnia, bez względu na to czy jest to udział w imprezie biegowej czy spacer.

Każdy definiuje sport na swój własny sposób, dlatego twórcy Outhorn od odbiorcy nie oczekują wyrafinowanej wiedzy sportowej, ani też codziennej aktywności na siłowni. Stąd też decyzja o współpracy z Dorotą Gardias, dla której sport jest energią dnia codziennego. Od września w sprzedaży pojawi się dedykowana linia odzieży OUTHORN SPORT UP LINE by DOROTA GARDIAS.

Wystartowała kampania reklamowa - Define Your Sport marki Outhorn

Wystartowała kampania reklamowa – Define Your Sport marki Outhorn

Kampania prowadzona będzie w internecie (również w social mediach) i radiu, wspierać ją będą działania BTL i materiały POS.

OUTHORN AW16_BACKSTAGE 2

Wraz ze startem kampanii, nową odsłonę zyskała także strona internetowa – outhorn.com.

Outhorn to marka odzieży sportowej przeznaczonej dla kobiet i mężczyzn w wieku 20-35 lat. Jest to produkt ekonomiczny, ale funkcjonalność i design – modne kolory i kroje, są również niezmiernie ważne dla jej projektantów. Marka charakteryzuje się produktami wielofunkcyjnymi, w których można uprawiać sport, ale również nosić na co dzień.




Outhorn to marka należąca do portfolio firmy OTCF. Odzież Outhorn można kupić w dedykowanych sklepach na terenie całej Polski, również w mniejszych miejscowościach. W kolekcji Jesień/Zima 2016 znajdziemy linię treningową (w tym fitness), trekkingową w nowoczesnym wydaniu oraz narciarską.

Informacja prasowa marki Outhorn

KOMENTARZE

WORDPRESS: 0