Sklep Jack Wolfskin przez pięć lat mieścił się na pierwszym piętrze Złotych Tarasów – najpopularniejszej galerii w centrum Warszawy. 5 kwietnia 2017 roku Jack Wolfskin Store rozpoczął wdrażanie zmian. Dotknęły one nie tylko lokalizacji sklepu, który mieści się teraz piętro wyżej – w lokalu 261, ale także prezentuje zupełnie nowy wystrój.
Sklep jest nowoczesny, a dzięki zastosowaniu systemu mebli „Nomadic” i gadżetów takich jak drewniane taborety – pieńki, nawiązuje do tematyki outdooru.
Tak zmiany opisuje Robert Chojnacki, kierownik sklepu:
Powierzchnia sprzedażowa jest porównywalna do poprzedniego lokalu, jednakże mamy do dyspozycji większą witrynę oraz bardziej funkcjonalny, kwadratowy kształt sklepu. Otwarcie nowej lokalizacji planowane było na 24 maja, udało się otworzyć sklep z niewielkim, bo zaledwie jednodniowym opóźnieniem.
Jack Wolfskin na „Wielkie Otwarcie” dla klientów przygotował rabat – 20% obowiązujący do 29.05 na całą nową kolekcję wiosna-lato 2017 polecaną przez Martynę Wojciechowską. Załoga Jack Wolfskin w Złotych Tarasach zaprasza do salonu na indywidualne doradztwo w zakresie dopasowania odzieży i sprzętu outdoorowego.
Duży wybór różnorodnych produktów turystycznych, sieć blisko 900 sklepów detalicznych, oraz zatrudnianie 4000 pracowników, pozwala firmie Jack Wolfskin utrzymać status jednej z największych i najprężniej rozwijających się marek w branży sprzętu outdoorowego na świecie. W Polsce sklepy Jack Wolfskin – w sumie 6 placówek – zlokalizowane są w Gdańsku, Warszawie, Katowicach, Krakowie, Łodzi i Wrocławiu.
Informacja prasowa Jack Wolfskin Store
KOMENTARZE