HomeRynek outdoor

INTERSPORT Polska: lipiec na dużym minusie

Zarząd INTERSPORT Polska S.A. informuje, że w lipcu 2017 roku Spółka wypracowała przychody netto ze sprzedaży w wysokości 15 046 tys. zł, czyli o 18,8 proc. niższe w stosunku do analogicznego okresu 2016 roku (było: 18 534 tys. zł); przy czym w ujęciu LFL (na bazie porównywalnych sklepów) sprzedaż rok do roku była niższa o 13,7 proc.

Głównym powodem słabszych obrotów odnotowanych przez Spółkę w lipcu br. był znacznie niższy stan towarów marek własnych INTERSPORT. W związku ze zmianą modelu zakupowego, nowe dostawy marek własnych będą realizowane od września 2017 roku.

Narastająco, od stycznia do lipca 2017 roku, Spółka odnotowała przychody netto ze sprzedaży w wysokości 105 682 tys. zł, czyli o 16,0 proc. mniej niż w analogicznym okresie 2016 roku (było: 125 803 tys. zł).

Źródło: INTERSPORT Polska

KOMENTARZE

WORDPRESS: 0