INTERSPORT Polska S.A. – przychody za I kwartał 2019 roku oraz nowy Outlet w Gliwicach

Zarząd INTERSPORT Polska S.A. informuje, że Spółka w I kwartale 2019 roku osiągnęła łączne przychody netto w wysokości 59.983 tys. zł, czyli o 23,8% większe niż w I kwartale 2018 roku (było: 48.469 tys. zł) – z czego dynamika sprzedaży za pośrednictwem kanału eCommerce wzrosła w tym okresie o 113,2% i stanowiła 8,6% udziału w ogólnej sprzedaży.

Salon INTERSPORT w Opolu (fot. INTERSPORT)

W I kwartale br. obroty netto w ujęciu LFL tj. na bazie porównywalnych sklepów wyniosły 55.390 tys. zł i były wyższe o 18,6% w porównaniu do analogicznego okresu ubiegłego roku. Główne wzrosty sprzedaży odnotowano w kategoriach: fitness, narciarstwo sprzęt i odzież, running oraz buty sportowe.

Narastająco w roku obrotowym 2018/2019 trwającym 15 miesięcy – od 01.01.2018 do 31.03.2019 r. – Spółka osiągnęła przychody netto ze sprzedaży w wysokości 242.323 tys. zł, czyli o 4,3% większe w stosunku do analogicznego okresu (w okresie od 01.01.2017 do 31.03.2018 roku było: 232.402 tys. zł).

Zarząd INTERSPORT informuje również, że od dnia 27 marca 2019 roku Spółka będzie prowadzić działalność w 30 sklepach zlokalizowanych w 23 aglomeracjach miejskich o łącznej powierzchni handlowej wynoszącej 27 758 m2, czyli o blisko 2% więcej w stosunku do stanu na dzień 31.12.2018 roku (było: 29 sklepów o łącznej powierzchni 27 360 m2).

Zmiana nastąpiła w związku z uruchomieniem w dniu 27 marca 2019 roku nowego sklepu outletowego INTERSPORT o powierzchni 398 m2, który zlokalizowany jest w nowopowstałym centrum handlowym SILESIA OUTLET GLIWICE przy ul. Rybnickiej 205 w Gliwicach.

Źródło: inwestor.intersport.pl

KOMENTARZE

WORDPRESS: 0