HomeNowości z rynkuPrasa outdoorowa

Nowy numer Magazynu 4outdoor Biznes – już jest!

Przedstawiamy tematykę kwietniowego numeru 4outdoor Biznes, który już wkrótce trafi do Waszych rąk.

Targi to ważny element wybijający rytm życia naszej branży. Wydarzenia te stwarzają okazję do rozmów biznesowych i zapoznania się z ofertą producentów, ale również stanowią źródło inspiracji do dalszych działań i dobrą bazę dla analizy przemian zachodzących na rynku. Naturalnie więc część kwietniowego 4outdoor Biznes poświęcamy tematyce targowej.

Oprócz relacji z targów ISPO Munich 2019 w niniejszym numerze znajdziecie prezentację produktów wyróżnionych nagrodami ISPO Gold Award w kategorii Outdoor. Pomimo iż wiele z nich nie znajdzie miejsca na naszym rodzimym rynku, możemy za ich pomocą zapoznać się z trendami i wartościami docenianymi w outdoorowych produktach przez ekspertów – możemy traktować je jako swoiste drogowskazy na przyszłość. Rozwinięciem tej myśli jest analiza Doroty Kabały, która na przykładzie kilku marek prezentowanych w ramach ISPO Brandnew tłumaczy wpływ megatrendów na zachowania konsumentów, i, co za tym idzie – na nasz rynek.

Wybiegając nieco w przyszłość, przedstawiamy również podstawowe informacje dotyczące zbliżających się targów letnich. Po raz pierwszy odbędą się one również w Monachium, pod nazwą OutDoor by ISPO.

W części aktualności, oprócz tradycyjnie publikowanego przez nas co miesiąc Barometru rynku, zamieszczamy materiały dotyczące nowych technologii takich jak PrimaLoft® BioTM czy FUTURELIGHTTM marki The North Face – jak sami zauważycie, są one odzwierciedleniem panujących aktualnie trendów.

Tematykę targową uzupełnia wywiad z Adamem Bieleckim, którego poprosiliśmy podczas naszego spotkania w Monachium, by opowiedział o swojej współpracy z marką Black Yak oraz roli, jaką odgrywa podczas projektowania nowych produktów.

Zagadnienia związane z ekonomią cyrkularną, zrównoważonym rozwojem, dbałością o środowisko oraz o godziwe warunki socjalne pracowników fabryk, coraz częściej i głośniej przewijają się w dyskusjach na szczeblu międzynarodowym oraz krajowym. Jakim wyzwaniom przyjdzie nam stawić czoła jako mieszkańcom niebieskiej planety? W jaki sposób tematy te dotyczą branży outdoor? O tym rozmawiamy z Łukaszem Długowskim, ekspertem w dziedzinie ekologii oraz organizatorem mikrowypraw, który na kwestię rozwoju naszej branży patrzy z nieco innej niż wielu z nas perspektywy.

Sposoby komunikacji z klientami i ich potrzeby z jeszcze innej strony przedstawia Arkadiusz Walus, organizator targów SNOW EXPO i BIKE EXPO. O tym, w jaki sposób rozwija się idea targów „nie tylko dla narciarzy” i jak z takiej okazji mogą skorzystać wystawcy branży outdoor, dowiecie się z wywiadu na stronie 28.

Mamy nadzieję, że artykuły w dziale poradnikowym przyczynią się do pogłębienia wiedzy naszych Czytelników na temat mechanizmów i zależności występujących w najróżniejszych obszarach naszej branży. Poszukujemy nowych, ciekawych tematów i zasięgamy w Waszym imieniu porad u ekspertów w poszczególnych dziedzinach. W niniejszym numerze znajdziecie tekst Michała Sojki, który radzi, w jaki sposób wykorzystywać i analizować dane zebrane przez liczniki oraz programy sprzedaży w sklepie stacjonarnym oraz artykuł Rafała Króla, który tłumaczy, w jaki sposób testować sprzęt oraz jak firmy mogą wykorzystywać testy jako narzędzie marketingowe.

Michał Gurgul

***

Wersja elektroniczna jest już dostępna w księgarni Wspinanie.pl.

 

KOMENTARZE

WORDPRESS: 0