HomeNowości z rynku

New Oldschool od Jack Wolfskin

Wilcza marka wyszła z modową propozycją dla młodszej grupy odbiorców. Nostalgiczna kolekcja JW365 przypomina klimat blokowisk z lat 90., w nowoczesnej odsłonie.

New Oldschool od Jack Wolfskin (fot. mat. prasowy)

Gama produktów JW365 przypadnie do gustu milenialsom, którzy pamiętają czasy Game Boy’a, Walkmana, kaset wideo czy plakatów Michaela Jordana na drzwiach pokoju. To właśnie oni byli pierwszymi, otwartymi na zmieniającą się rzeczywistość „influencerami”. W kolorowym świecie rodem z MTV sprawnie łączyli technologię z doświadczaniem outdooru – pierwsze bmx’y, rolki, czy „parkour” na trzepaku i boiska pełne dzieciaków.

New Oldschool od Jack Wolfskin (fot. mat. prasowy)

Współcześnie przytłoczeni ilością obowiązków, odczuwający niepohamowaną potrzebę włączenia trybu offline i wyjścia z domu na nowo szukają swojego stylu. Jack Wolfskin stawia na tak wyjątkową kolekcję, łączącą miejski styl w klimacie lat 90. z zachowaniem technologii odzieży outdoorowej na najwyższym poziomie. W kolekcji znaleźć można szerokie kurtki puchowe, ale i nowoczesne kurtki z membraną czy softshelle. Dominującymi kolorami koszulek z bawełny organicznej, wełnianych ciepłych czapek i bluz z kapturem są pomarańcz, żółć, czerwień i zieleń. Bazowymi kolorami są czerń i szarość, a całości charakteru dodają elektryzujące trójkątne i prostokątne bloki geometryczne.

New Oldschool od Jack Wolfskin (fot. mat. prasowy)

Wszystkie materiały zewnętrzne kurtek z kolekcji powstały z recyklingu, przykładając się do przetworzenia ponad 13 000 000 butelek PET przez markę Jak Wolfskin. Męska kolekcja JW365 dostępna wyłącznie w sklepie internetowym.

New Oldschool od Jack Wolfskin (fot. mat. prasowy)

Więcej na: https://sklep.jack-wolfskin.p

Informacja prasowa

KOMENTARZE

WORDPRESS: 0