HomeRynek outdoor

Skialpinista Andrzej Bargiel w nowej kampanii Lufthansy „Don’t let your dreams be just dreams”

Lufthansa rozpoczyna nową kampanię w mediach społecznościowych pod nazwą „Don’t let your dreams be just dreams” #LufthansaTravelGuide  z udziałem Andrzeja Bargiela, znanego polskiego skialpinisty.

Skialpinista Andrzej Bargiel w nowej kampanii Lufthansy „Don’t let your dreams be just dreams” (fot. Marcin Kin)

Andrzej Bargiel w ubiegłym roku zdobył szczyt K2, a następnie zjechał z niego na nartach. Polak jest pierwszym człowiekiem w historii, który dokonał takiego wyczynu.

Frank Wagner, General Manager Sales Poland Lufthansa Group:

Zdecydowaliśmy się na współpracę z Andrzejem Bargielem ze względu jego nieustępliwość, odwagę i dokonania, które pokazują zarówno jego pasję do podróży, jak i siłę niezbędną do podążania za swoimi marzeniami.

Andrzej Bargiel udowadnia, że nawet w bardzo wysokich górach można jeździć na nartach i zrealizował serię wypraw, aby to potwierdzić – przed K2 zdobył m.in. szczyt Shisha Pangma, Manasulu oraz Broad Peak.

Skialpinista Andrzej Bargiel w nowej kampanii Lufthansy „Don’t let your dreams be just dreams” (fot. Marcin Kin)

Andrzej Bargiel:

Próbuję osiągać stawiane przed sobą cele w stylu, jakiego nikt na świecie jeszcze nie próbował. Zachęcam też do tego innych pokazując, że droga do spełnienia marzeń zaczyna się tuż za progiem, a zdobywanie szczytów może mieć więcej niż jedno znaczenie.

Celem kampanii „Don’t let your dreams be just dreams” #LufthansaTravelGuide jest zainspirowanie odbiorców do realizacji swoich marzeń o podróżach. Będą ją wspierali również inni popularni Instagramerzy, którzy podzielą się osobistymi marzeniami, planami i wspomnieniami z odbytych niedawno wyjazdów, pomagając przy tym każdemu znaleźć własny, wyjątkowy powód do podróżowania.

Skialpinista Andrzej Bargiel w nowej kampanii Lufthansy „Don’t let your dreams be just dreams” (fot. materiał prasowy)

Połączenia oferowane przez Lufthansę każdemu pomogą spełnić podróżnicze marzenia, niezależnie od tego, dokąd pragnie się udać. Samoloty wszystkich linii lotniczych należących do Lufthansa Group docierają do 271 lokalizacji na pięciu kontynentach. W podróż jednym z nich można wyruszyć z dziewięciu polskich lotnisk: Warszawy, Łodzi, Wrocławia, Poznania, Gdańska, Bydgoszczy, Katowic, Krakowa i Rzeszowa.

Kampania rozpoczyna się 11 lutego i potrwa do 24 marca tego roku. Jej punktem kulminacyjnym będzie konkurs z nagrodami. Uczestnicy, którzy opiszą swoje wymarzone kierunki podróży i opatrzą je hasztagiem #LufthansaTravelGuide, będą mogli zdobyć dwa bilety w Klasie Ekonomicznej do dowolnie wybranego miasta  z siatki połączeń Lufthansy. Pulę nagród wzbogacą prezenty z autografem skialpinisty oraz drobne upominki od Lufthansy.

Informacja prasowa

KOMENTARZE

WORDPRESS: 0