ispo winter 2008 – targowe stoiska

Wielkie międzynarodowe targi to również przegląd najnowszych trendów
wystawienniczych, będących pochodną filozofii marketingowej wystawców
ale także odzwierciedleniem estetyki dominującej w prezentowanych
kolekcjach.
Z pewnością uderza rozmiar stoisk najważniejszych firm outdoorowych –
tacy potentaci jak Rossignol, Salewa, The North Face, Vaude, Mammut,
Arc’teryx, Columbia, Marmot, zajmują wielkie powierzchnie, co staje się
zrozumiałe, gdy weźmiemy pod uwagę ogrom prezentowanych kolekcji oraz
zainteresowanie kontrahentów. Generalnie dominuje prostota kształtów
oraz jasne i przejrzyste kolory. 


Stoisko Alpinusa (fot. 4outdoor.pl)

Stoisko Berghausa (fot. 4outdoor.pl)

Stoisko Dynafita (fot. 4outdoor.pl)

Stoisko Five Tena (fot. 4outdoor.pl)

Stoisko Garmonta (fot. 4outdoor.pl)

Stoisko Lafumy (fot. 4outdoor.pl)

Stoisko La Sportivy (fot. 4outdoor.pl)

Stoisko Lowe Alpine i Asolo (fot. 4outdoor.pl)

Stoisko Merrella (fot. 4outdoor.pl)

Stoisko Milleta (fot. 4outdoor.pl)

Stoisko Polarteca (fot. 4outdoor.pl)

Stoisko Rossignola (fot. 4outdoor.pl)

Stoisko Salewy (fot. 4outdoor.pl)

Stoisko The North Face (fot. 4outdoor.pl)

Stoisko Vaude (fot. 4outdoor.pl)

KOMENTARZE

WORDPRESS: 0