HomeRynek outdoor

European Outdoor Group ogłasza plany zmian w formule targów OutDoor

Stowarzyszenie European Outdoor Group (EOG) ogłosiło szczegóły swojej decyzji o wprowadzeniu znacznych zmian w formule targów OutDoor. Pierwszym etapem tej inicjatywy mają być badania przeprowadzone w pierwszej połowie 2017 r. – celem badań ma być określenie oczekiwań europejskich marek i sprzedawców względem formuły targów w nachodzących latach. EOG powołała niezależną grupę roboczą. Nowopowołana grupa ma nadzorować projekt i w związku z tym zwraca się do biznesów outdoorowych z prośbą o dołączenie do badań, które pomogą nadać nowy kształt przyszłym targom OutDoor.

Targi handlowe są powszechnie postrzegane jako kluczowe wydarzenia biznesowe, które pozwalają markom oraz sprzedawcom na wspólne spotkanie. Podczas targów sprzedawcy mają okazję ocenić i wybrać asortyment nowych produktów na zbliżający się sezon. Targi OutDoor, które odbywają się co roku w miejscowości Friedrichshafen, stanowią najważniejsze tego typu letnie wydarzenie outdoorowe w Europie.

EOG doskonale zdaje sobie sprawę, że rynek outdoorowy przechodzi dynamiczne przemiany i dlatego stara się dołożyć wszelkich starań, aby targi OutDoor wciąż spełniały oczekiwania wszystkich uczestników. W tym celu stowarzyszenie powołało grupę roboczą pod nazwą Vision 2020, której celem jest przeprowadzenie badań i przygotowanie analiz oraz zestawu rekomendacji dotyczących przyszłości targów. Choć grupa robocza działa z ramienia EOG, jednak posiada pełną niezależność w celu zagwarantowania obiektywności jej ustaleń.

Projekt badawczy Vision 2020 będzie przeprowadzony w pierwszej połowie 2017 r. i rozpocznie się od wystosowania zaproszenia do Europejskich marek i sprzedawców z prośbą o udział w ankiecie badawczej. Uczestnicy badania zostaną poproszeni o wyrażenie swoich życzeń i oczekiwań względem przyszłości targów OutDoor. Ankieta będzie w pełni poufna i wszystkie odpowiedzi będą analizowane jedynie na poziomie zbiorczym. Żadna pojedyncza firma nie zostanie zidentyfikowana lub wymieniona z nazwy. Ankiety są rozsyłane w chwili obecnej, a ostateczny termin przesyłania odpowiedzi to 25 stycznia br.

Jeśli państwa firma jest zainteresowana udziałem w badaniu, prosimy o pobranie stosownej ankiety za pomocą poniższych linków:

Ankiety dla marek można pobrać tutaj.

Ankiety dla sprzedawców można pobrać tutaj.

Mark Held, sekretarz generalny EOG, komentuje: „Zarząd EOG poważnie podchodzi do potrzeby jasnego określenia oczekiwań branży wobec przyszłości targów OutDoor. Zespół Vision 2020 składa się z ludzi, którzy doskonale znają nasz sektor rynku oraz którzy są w stanie stworzyć przejrzystą i niezależną analizę oczekiwań branży względem przyszłości tragów OutDoor.”

Grupa Vision 2020 dodaje: „To idealny czas i okazja dla wszystkich marek i sprzedawców – zarówno uczestniczący w tragach OutDoor, jak i nie uczestniczący – aby wyrazić swoją opinię co do przyszłego kształtu targów. Gorąco zachęcamy wszystkich do wyrażenia swoich poglądów poprzez wypełnienie ankiety.”

Dalsze informacje dotyczące projektu można uzyskać pod adresem survey@v2020.eu.

Informacja EOG

KOMENTARZE

WORDPRESS: 0