W I kwartale 2017 roku sieć INTERSPORT Polska S.A. wypracowała łączną wartość przychodów ze sprzedaży w wysokości 48.331 z tys. zł, czyli o 12,5 proc. niższe niż w analogicznym okresie ubiegłego roku (było: 55.227 tys. zł).
Narastająco od stycznia do marca 2017 roku, w ujęciu LFL – na bazie porównywalnych sklepów – Spółka odnotowała r/r mniejszą sprzedaż o 7,2 proc., jednocześnie poprawiając o 1,3 p.p. marżę procentową ze sprzedaży.
W I kwartale 2017 roku Spółka wypracowała zysk brutto na poziomie 703 tys. zł podczas gdy w analogicznym okresie ubiegłego roku zysk brutto wyniósł 1.085 tys. zł.
Narastająco, od stycznia do marca 2017 roku, Spółka INTERSPORT Polska S.A. wypracowała wartość EBITDA na poziomie 2.407 tys. zł, czyli o 28,4 proc. mniejszą niż w analogicznym okresu ubiegłego roku (było: 3.361 tys. zł) oraz odnotowała EBIT na poziomie 805 tys. zł czyli o 51,9 proc. niższy niż w I kwartale 2016 roku (było: 1.673 tys. zł)
W okresie od stycznia do marca 2017 roku Spółka ograniczyła koszty z działalności operacyjnej o 1,8 proc. w stosunku do analogicznego okresu ubiegłego roku. W ramach procesu optymalizacji sieci sprzedaży w I kwartale 2017 roku zostały zamknięte dwa sklepy.
Spółka otrzymała w rankingu konsumenckim tytuł „Gwiazdy Jakości Obsługi”, który potwierdza najwyższą jakość obsługi klienta sieci INTERSPORT w Polsce.
ZARZĄD INTERSPORT Polska S.A.
KOMENTARZE