Na polskim rynku pojawiła się nowa marka z pogranicza outdooru – Gumbies to producent lifestyle’owych flip-flopów o australijskich korzeniach. Marka zdobywa aktualnie rynki międzynarodowe głównie za sprawą swojego oryginalnego i przyjemnego dla oka wzornictwa. Koncepcja produktu i asortyment Gumbies nie jest skomplikowany. Wszystkie klapki posiadają taką samą konstrukcję – jest jeden model, za to wybór wzorów dla mężczyzn, kobiet i dzieci jest ciekawy i duży.
Klapki Gumbies z pewnością są proste i minimalistyczne, jednak nie można powiedzieć by były nie przemyślane czy niedopracowane. Podeszwa skonstruowana jest w taki sposób aby odpowiednio zabezpieczać stopę, a jednocześnie przepuszczać jak najwięcej powietrza. Dzięki specjalnemu materiałowi przypominającemu płótno malarskie podeszwa stopy w klapkach Gumbies powinna pocić się mniej.
Podobnie bawełniany pasek zaprojektowany został tak, aby zapewnić wysoki komfort użytkowania. Sam bieżnik podeszwy, zapewniający odpowiednia przyczepność, wykonany został z gumy z recyklingu. Podobnie jak wielu producentów w ostatnich czasach, Gumbies szczyci się wysoką dbałością o naszą planetę i używa wyłącznie przyjaznych dla środowiska materiałów.
Klapki tej nowej marki mają sporą szansę zaistnieć na naszym rodzimym rynku, ponieważ ceny Gumbies w Polsce będą prawdopodobnie całkiem rozsądne. W Europie klapki tej marki sprzedawane są na poziomie 30 Euro, w Anglii 25 funtów, a w USA – 30 dolarów.
Polskim dystrybutorem marki Gumbies jest firma MM Sport, która w swojej ofercie posiada między innymi odzież sportową Under Armour i buty Keen. Dystrybutor zaciekawiony świeżą stylistyką flip-flopów z Australii wprowadził je do asortymentu, dopełniając tym samym swoją ofertę obuwia.
Michał Gurgul
KOMENTARZE