GUMBIES – klapki, które przywędrowały do nas z Australii

Na polskim rynku pojawiła się nowa marka z pogranicza outdooru – Gumbies to producent lifestyle’owych flip-flopów o australijskich korzeniach. Marka zdobywa aktualnie rynki międzynarodowe głównie za sprawą swojego oryginalnego i przyjemnego dla oka wzornictwa. Koncepcja produktu i asortyment Gumbies nie jest skomplikowany. Wszystkie klapki posiadają taką samą konstrukcję – jest jeden model, za to wybór wzorów dla mężczyzn, kobiet i dzieci jest ciekawy i duży.

Michel Maurer z firmy Gumbies podczas targów OutDoor 2017 (fot. 4outdoor.pl)

Klapki Gumbies z pewnością są proste i minimalistyczne, jednak nie można powiedzieć by były nie przemyślane czy niedopracowane. Podeszwa skonstruowana jest w taki sposób aby odpowiednio zabezpieczać stopę, a jednocześnie przepuszczać jak najwięcej powietrza. Dzięki specjalnemu materiałowi przypominającemu płótno malarskie podeszwa stopy w klapkach Gumbies powinna pocić się mniej.

Podobnie bawełniany pasek zaprojektowany został tak, aby zapewnić wysoki komfort użytkowania. Sam bieżnik podeszwy, zapewniający odpowiednia przyczepność, wykonany został z gumy z recyklingu. Podobnie jak wielu producentów w ostatnich czasach, Gumbies szczyci się wysoką dbałością o naszą planetę i używa wyłącznie przyjaznych dla środowiska materiałów.

Nowa marka na polskim rynku – Gumbies z Australii

Klapki tej nowej marki mają sporą szansę zaistnieć na naszym rodzimym rynku, ponieważ ceny Gumbies w Polsce będą prawdopodobnie całkiem rozsądne. W Europie klapki tej marki sprzedawane są na poziomie 30 Euro, w Anglii 25 funtów, a w USA – 30 dolarów.

Polskim dystrybutorem marki Gumbies jest firma MM Sport, która w swojej ofercie posiada między innymi odzież sportową Under Armour i buty Keen. Dystrybutor zaciekawiony świeżą stylistyką flip-flopów z Australii wprowadził je do asortymentu, dopełniając tym samym swoją ofertę obuwia.

Michał Gurgul

KOMENTARZE

WORDPRESS: 0