HomeRynek outdoor

Nowy salon marki Jack Wolfskin w Gdyni

Jack Wolfskin przywitał wiosnę otwarciem nowego salonu usytuowanego w C.H. Riviera w Gdyni. Na wejściu dostrzec można dużą witrynę na której widnieje ambasadorka – Martyna Wojciechowska – prezentująca pierwszą na świecie kurtkę pochodzącą w 100 proc. z recyklingu*.

Jack Wolfskin przywitał wiosnę otwarciem nowego salonu usytuowanego w C.H. Riviera w Gdyni

Pokaźna przestrzeń, do której zaprasza Jack Wolfskin, przełamana została spójnym, nawiązującym do natury, drewnianym systemem mebli Nomadic. Projektant i visual merchandiser w sposób wyraźny dokonali podziału na strefy: męskie/ damskie/ eko/ akcesoriów i obuwia, całość uzupełniając akcentami kojarzącymi się z outdoorem i zastosowaniem odzieży w różnych warunkach pogodowych.

Marka z okazji otwarcia przygotowała oferty specjalne: -15 proc. na całość kolekcji ważne do 25.03, edycję limitowaną toreb #wilczaGDYNIA, podkreślających ekologiczny charakter firmy oraz specjalne wlepki nawiązujące do wilczej tematyki.

Więcej zdjęć potwierdzających dobre nastroje panujące w salonach Jack Wolfskin znaleźć można na profilach Facebook i Instagram marki.

Gdyński salon dołączył do sklepów zlokalizowanych w: Gdańsku, Warszawie, Łodzi, Krakowie, Katowicach i Wrocławiu.

*Technologia Texapore Ecosphere dotyczy warstwy wierzchniej, podszewki i membrany.

Informacja prasowa

KOMENTARZE

WORDPRESS: 0