HomeRynek outdoor

Targi ISPO MUNICH 2013 startują już w niedzielę – garść pomocnych informacji

Już w najbliższą niedzielę, 3 lutego rozpoczną się największe na świecie targi sprzętu i mody sportowej ISPO MUNICH 2013! Prezentujemy najważniejsze informacje, które mogą ułatwić poruszanie się po tych ogromnych targach oraz po Monachium.


ISPO MUNICH, ogólny plan targówISPO MUNICH, ogólny plan targów

  • Visitor Official Planner – mapa ułatwiająca orientację na targach 

TUTAJ znajduje się link do elektronicznej wersji przewodnika, bez którego trudno poruszać się po tak dużych targach, jakimi są targi ISPO MUNICH.

Drukowaną wersję tego przewodnika otrzymają Państwo bezpłatnie na targach w punktach rejestracji oraz informacji. Warto w taki przewodnik się zaopatrzyć jeszcze zanim wejdą Państwo przez elektroniczne bramki.

  • Seminaria ISPO Academy – wartość dodana wizyty na targach

ISPO Academy jest nową platformą targów ISPO MUNICH stworzoną dla branżowych odwiedzających. Pod takim szyldem i w tym miejscu organizator ISPO MUNICH chce podczas najbliższej edycji targów skupić eventy szkoleniowe i informacyjne dla przedstawicieli handlu detalicznego. Stoisko ISPO Academy na targach znajduje się w obszarze wejścia EAST. W ramach ISPO Academy odbędą się podczas targów ciekawe wykłady i seminaria. Szczegółowy program wszystkich prezentacji znajduje się TUTAJ

Terminy i miejsce odbywania wykładów: poniedziałek i wtorek (4.02.i 5.02.2013) w pomieszczeniach C31 i C32 (nad halą C3) 

Zgłoszenia uczestnictwa: Online www.ispo.com/academy lub na stoisku ISPO Academy EO 0.3 

Koszty: 49 euro za jedno seminarium, w pakiecie książka „Modern Shops Strategies”

Ważne: Aby zgłosić swój udział przez internet, trzeba mieć wykupiony aktualny bilet na całe targi

  • Retail Tour – zorganizowane wycieczki po sklepach w Monachium

W ramach ISPO Academy, organizator proponuje Państwu także wycieczkę po sklepach sportowych w Monachium (4 różne trasy). Więcej informacji TUTAJ.

Termin: poniedziałek i wtorek (4.02.i 5.02.2013)

Zgłoszenia uczestnictwa: Online www.ispo.com/academy lub na stoisku ISPO Academy EO 0. 

Zbiórka: Stoisko ISPO Academy przy wejściu EAST, nr EO 0.3

Koszty: 25 euro (włącznie z opłatą za shuttle bus dowożącym na miejsce) 

Ważne: Aby zgłosić swój udział przez internet, trzeba mieć wykupiony aktualny bilet na całe targi

  • International Retailers Lounge – miejsce spotkań polskich odwiedzających B11

Podobnie jak w roku ubiegłym polscy odwiedzający będą mogli spotkać się w tzw. International Retailers Lounge, w której można bezpłatnie skorzystać z internetu, umówić się na spotkanie z klientem czy po prostu odpocząć przy dobrej kawie (bezpłatnej). Dostępne tam będą do poczytania również polskie i zagraniczne tytuły branżowe.

International Retailers Lounge znajduje się tak jak w ubiegłych latach w pomieszczeniu konferencyjnym B11 (1 piętro, przy ruchomym chodniku tzw. Express Way, od strony wejścia WEST).

ISPO MUNICH 2013 - plan pomieszczeń konferencyjnychISPO MUNICH 2013 – plan pomieszczeń konferencyjnych

IRL będzie otwarta w niedzielę-wtorek w godz. 9.00-18.00, a w środę w godz. 9.00-17.00. Serdecznie zapraszamy!

Aby móc skorzystać z serwisu INTERNATIONAL RETAILERS LOUNGE, będą Państwo musieli zostawić wizytówkę hostessie opiekującej się pomieszczeniem.

  • Polscy wystawcy na targach ISPO MUNICH 2013

W tym roku na targach ISPO MUNICH zaprezentuje się 40 firm z Polski. Listę tych firm wraz z produktami prezentowanymi przez nie na targach znajduje się TUTAJ i oczywiście zapraszamy do odwiedzenia stoisk rodaków.

Zwracamy uwagę, że w tym roku również mamy polską markę w finale konkursu ISPO BRANDNEW Award. Jest to marka odzieżowa MADISON, której stoisko będzie można zobaczyć w hali C2 w ramach wioski BRANDNEW Village (C2.BN11). Zapraszamy na stoisko marki do obejrzenia konkursowej kolekcji.

  • Bilety na komunikację miejską w Monachium

Aby poruszać się komunikacją miejską po Monachium, muszą Państwo nabyć odpowiedni bilet na komunikację MVV (wyjątek stanowią karty ISPO CARD, które uprawniają do bezpłatnych przejazdów komunikacją miejską + shuttle busem z lotniska). Bilety na komunikację mogą Państwo nabyć w automatach na każdej stacji metra oraz S-Bahn oraz w punktach oznaczonych logiem MVV.

W załączonym pliku z informacjami praktycznymi (ISPO MUNICH2013_informacje praktyczne) znajdą Państwo informację o cenach biletów oraz wskazówki jak wybrać odpowiedni rodzaj biletu. W przypadku grup od 2 -5 osób polecamy zakup biletów 3-dniowych typu PARTNER (najbardziej opłacalne).

Plan metraPlan metra

Zakupiony bilet należy skasować przed wejściem na peron. Bilet nieskasowany jest nieważny.

UWAGA: Bilet dla odwiedzających nie upoważnia do bezpłatnych przejazdów na targi. Przestrzegamy, że mandat za nieposiadanie ważnego biletu MVV wynosi 40 euro!

  • Dojazd na targi – shuttle z lotniska

Opis dojazdu na targi komunikacją miejską jak również samochodem wraz z adresem do wpisania do nawigacji oraz cenami parkingu na targach zawiera załączony plik ISPO MUNICH2013 informacje praktyczne.

Dla Państwa dojeżdżających na tereny targowe z lotniska, przesyłamy rozkład jazdy targowych shuttle busów, z informacją o cenach biletów (8 euro w jedną stronę, 13,5 euro w dwie strony) oraz miejscami przystanków na lotnisku oraz terenach targowych.

Uwaga: targowy shuttle kursuje już w sobotę 2.02.2013. Posiadacze ważnych ISPO CARD nie płacą za przejazdy targowym Shuttle busem.

Shuttle bus zatrzymuje się przy wejściu NORD na terenach targowych (między halą C3 i C4).

  • Program targów – highlights 

Pod załączonym linkiem znajdą Państwo program targów z wyszukiwarką: http://www.ispo.com/munich/en/All-Sports/Trade-Show/Events/Modul/Event-DB

Zapoznanie się z produktami nagrodzonymi ISPO AWARD i ISPO BRANDNEW Award to już targowy „must” dla wszystkich prowadzących działalność w branży sportowej. W załączeniu przesyłamy informację prasową na temat zwycięzców w konkursie ISPO BRANDNEW – najważniejszym konkursie dla tzw. start ups na świecie. 

Poza tym szczególnej Państwa uwadze polecamy doskonałe pokazy mody odbywające się na głównej scenie w hali A6 (A6.425, codziennie godz. 10.00, 13.00 i 16.00) oraz w Scandinavian Village (A6.120 SOG, codziennie godz. 17.00), ciekawe prezentacje na ISPO SNOW ICE & ROCK Summit (A6.425), a także Shop Summit (A1.216) dotyczący nowoczesnego zarządzania sklepem.

Po raz pierwszy podczas najbliższych targów innowacje w tekstyliach zostaną zaprezentowane w ramach platformy ISPO Textrends Forum w hali C2. ISPO Healthsyle to nowy megatrend – jeśli chcą Państwo dowiedzieć się więcej, zapraszamy do hali C1.121 (Healthstyle Exhibition Area) oraz do udziału w kongresie ISPO HEALTH Forum 5.02.2013. 

  • Godziny otwarcia targów dla odwiedzających 

3-5.02.2013 (niedziela-wtorek): 9:00-18:00 

6.02.2013 (środa): 9.00- 17.00

  • Wspólna kolacja polskich wystawców i odwiedzających – w niedzielę po targach (3.02.2013)

W niedzielę, 3.lutego 2013 po targach, w ramach tzw. networkingu, organizujemy wspólne wyjście na kolację dla polskich wystawców i odwiedzających do jednej z najstarszych bawarskich restauracji Zum Augustiner. Wstępna rezerwacja została dokonana na 50 osób.

Jeśli ktoś z Państwa chciałby dołączyć, bardzo prosimy o zgłaszanie ilości osób oraz firmy do piątku, 1. lutego 2013. 

Wszystkich wystawców serdecznie zapraszamy! Z terenów targowych ruszamy grupą o godz. 18.30 z INTERNATIONAL RETAILERS LOUNGE B11 (pomieszczenie konferencyjne, 1 piętro, przy Express Way od strony Wejścia WEST). Oczywiście możliwy jest dojazd na własną rękę, bezpośrednio na miejsce spotkania.

Restauracja Zum Augustiner mieści się na Starówce, przy deptaku prowadzącym do Marienplatz (Neuhauserstrasse 27). www.augustiner-restaurant.com

Rezerwację mamy na hasło ISPO POLAND na godz. 19.30 (niedziela 3.02.2013). Bardzo prosimy o wcześniejszą informację mailem lub telefonicznie do piątku, jeśli będą Państwo zainteresowani udziałem. Miejsc mamy zarezerwowanych na razie tylko 50. Jeśli informację dostaniemy wcześniej, będziemy mogli powiększyć il. miejsc. W niedzielę na miejscu, ze względu na popularność knajpki, może to być już niemożliwe.

UWAGA: Wystawcy i odwiedzający zamawiają dowolne menu z karty i sami rozliczają się indywidualnie za zamówienie. My jedynie koordynujemy takie wspólne wyjście! 

  • Wieczorna impreza dla wystawców i odwiedzających – poniedziałek 4.02.2013 od godz. 18.00

W poniedziałek 4.02.2013 po targach organizator zaprasza wystawców i odwiedzających na wspólny wieczór ISPO MUNICH GET TOGETHER. W planach bawarskie piwo i przysmaki, porywająca do tańca muzyka i szampańska zabawa do późnych godz. wieczornych. 

Początek imprezy: godz. 18.00 po zakończonym dniu targowy 

Miejsce: Obszar wejścia OST (EAST ENTRANCE).

  • Polskie kawiarenki z pyszną kawą Art Cafe

Polskie kawiarenki Art Cafe, z pyszną kawą, jaką znają Państwo z naszych stoisk na targach w Kielcach, po raz kolejny podbijają Monachium. 

Kawiarenki ART-CAFE na targach ISPO MUNICH 2013Kawiarenki ART-CAFE na targach ISPO MUNICH 2013

Polecamy Państwa uwadze polski profil ISPO na Facebooku

Znajdą tam Państwo wiele przydatnych informacji. Podczas targów na bieżąco będziemy zamieszczać tam informacje o ciekawostkach znalezionych na targach lub zaproszenia na stoiska marek, które poszukują partnerów handlowych w Polsce. Dlatego warto nas lubić!

  • Kontakt na targach:

Informujemy, że nasze polskie biuro rusza w piątek 1.02.2013 o godz. 12.00 do Monachium. Od godz. 12.00 będziemy więc niedostępni pod telefonami stacjonarnymi.

W sprawach pilnych prosimy o kontakt mailowy lub kontakt na tel. komórkowy:

Joanna Biernacka-Goworek: + 48 695 744 503

Agata Białek: +4915152312902

Bardzo prosimy Państwa o rozsądne sięganie po te telefony, bo jest nas tylko 2, a odwiedzających z Polski 1500.

Życzymy Państwu spokojnej drogi do Monachium, udanych targów i owocnych rozmów handlowych!

Joanna Biernacka-Goworek

Agata Białek

Pro Business Consulting

Oficjalny Przedstawiciel targów ISPO MUNICH w Polsce

***

Informacje o targach ISPO MUNICH 2012 w 4outdoor:

Magazyn stanowi kompendium wiedzy dotyczącej targowych wydarzeń, atrakcji i nagród oraz zawiera szczegółowy program wystawy. Nie zabrakło także list wystawiających się firm z Polski oraz polskich przedstawicieli zachodnich marek.

Zachęcamy do korzystania z „wkładki” znajdującej się na środku magazynu – na tych stronach zostały zaprezentowane wszystkie niezbędne informacje dotyczące targów, w tym opis i podział hal, mapka targów, opis sieci komunikacyjnej Monachium czy dane na temat systemu rejestracji. Strony te można wyrwać i zabrać ze sobą na wystawę.

Magazyn będzie także dostępny na targach ISPO.

KOMENTARZE

WORDPRESS: 0