Początek roku dla sklepów biorących udział w naszym barometrze rynku okazał się nadal pozytywny, ale wyniki są nieco słabsze niż średnia w 2017 roku.
Mroźny i śnieżny styczeń w górach, z wieloma dniami odwilży w pozostałych częściach kraju, plus zimowe ferie nie przełożyły się na duże wzrosty sprzedaży w sklepach outdoorowych. W styczniu 2018 roku sprzedaż była wyższa o 3,2 proc. względem analogicznego miesiąca w 2017 roku (było 11,9 proc.).
W naszym barometrze prezentowane są wyniki sprzedaży z topowych sklepów outdoorowych w Polsce:
- 8a.pl (Gliwice)
- Alpin Sklep (Warszawa)
- AlpinSport (5 sklepów, Zakopane)
- E-Pamir.pl (Kraków)
- Mammut (Kraków)
- Salewa (Warszawa, Outlet)
- sieć Skalnik (3 sklepy, Wrocław)
- sieć The North Face (8 sklepów)
- Trawers (2 sklepy, Łódź)
- TrekkerSport (Poznań)
- Woda Góry Las (Poznań)
- Weld – Sklep Górski (Dąbrowa Górnicza)
KOMENTARZE