BRUBECK posiada własną fabrykę dziewiarską z nowoczesnym parkiem maszynowym, który został zbudowany wg najwyższych europejskich standardów. Wykorzystanie własnej fabryki do produkcji odzieży we wszystkich kolekcjach i liniach odzieżowych pod marką BRUBECK jest kluczowe – pozwala w najmniejszych szczegółach zaplanować proces wprowadzania produktu na rynek, przy pełnej kontroli każdego detalu jego wykonania.
Produkujemy odzież w technologii seamless wear, a więc każdy produkt jest bezszwowy. To znaczy, że cały powstaje w zautomatyzowany sposób. Jest dziany przez maszynę z dokładnością pozwalającą na precyzyjne wykorzystanie wszystkich zalet przędzy. Jednocześnie jest poddawany obróbce technologicznej, która przenosi na włókna zachowywanie kształtów, odporność na gniecenie i elastyczność. Dzięki odpowiedniemu przygotowaniu, dzianina w naszych produktach jest wytrzymała, ale zarazem miękka i przyjazna ciału, w przypadku każdego opracowanego przez technologów i projektantów BRUBECK składu surowcowego dzianiny.
Obecność szwów została zminimalizowana, dodatkowo wszystkie są płaskie i nie wpływają na komfort użytkowania. Wszelkie elementy wszywane lub naszywane zostały dzięki technologii seamless wyeliminowane, tzn. że produkty nie mają metek, naszywek, a zróżnicowane pod względem grubości i struktury strefy dzianiny, które spełniają funkcje transportu wilgoci oraz optymalnej wentylacji nie są dodatkowymi elementami konstrukcyjnymi produktu. Technologia seamless pozwala maksymalnie ograniczyć proces szycia do połączenia głównych części produktu ze sobą.
Fabryka dziewiarska BRUBECK, dzięki najwyższej jakości wykonuje także zamówienia dla globalnych marek z sektora odzieży termoaktywnej i outdoorowej. Gwarancja jakości wykonania i umiejętność adaptacji skomplikowanych projektów dzięki profesjonalnej kadrze projektantów oraz technologów pozwala na długofalową współpracę z liczącymi się brandami i czerpanie obopólnych korzyści z partnerskiej relacji.
Zespół technologów i projektantów to ok. 20 osób, których zadaniem jest stworzenie koncepcji produktu, zaprojektowanie jego funkcjonalności i estetyki oraz dobranie i przetestowanie spełniających te założenia składów surowcowych. Przędze funkcyjne i powstające z naturalnych surowców BRUBECK pozyskuje wyłącznie od partnerów gwarantujących ich jakość i skuteczność działania sprawdzoną i zweryfikowaną przez światowy rynek. Wśród dostawców marki znajdują się m.in. izraelski NILIT, który odpowiada za produkcję zaawansowanych technologicznie, oferujących innowacyjne właściwości przędz spełniających np. funkcję termoizolacyjną, poprawiającą krążenie, chłodzącą i wiele innych.
Doskonałym przykładem jest też dostawca wełny z merynosów, szwajcarski Schoeller, który przygotowuje dla BRUBECK przędzę z najszlachetniejszego gatunku merino o jakości 16,5 mikronów, czyli włókien kilkukrotnie cieńszych od ludzkiego włosa. Wełna tego gatunku jest najbardziej miękką i elastyczną odmianą spotykaną w naturze, która zapewnia najlepszą możliwą termoizolację oraz cały szereg innych zalet, jak chłonność wilgoci na bardzo wysokim poziomie i naturalne właściwości antyalergiczne i higieniczne.
Plany marki BRUBECK to przede wszystkim stabilny, zrównoważony rozwój. Na poziomie produkcji odzieży to coraz dalej idąca specjalizacja w sektorach na których koncentrujemy naszą uwagę, czyli: bielizna codzienna, odzież sportowa do każdej aktywności – szczególnie do biegania, do wspinaczki, trekkingu, na rower, do sportów motocyklowych; a także odzież ochronna do pracy w trudnych warunkach. Planujemy wciąż udoskonalać funkcjonalność i design produktów we wszystkich kolekcjach. Prace w tym kierunku to stały proces, każda odsłona nowych wersji produktów, jest z sezonu na sezon ulepszana.
Na poziomie marketingu w najbliższych sezonach rozwijany będzie przede wszystkim sportowy charakter i wizerunek marki, w oparciu o partnerów wśród organizatorów najbardziej liczących się wydarzeń sportowych z pogranicza dyscyplin biegowych, górskich i szeroko rozumianego masowego sportu. BRUBECK to także partner techniczny wielu sportowców oraz patron wypraw podróżniczych o charakterze wyczynowym. Marka będzie rozwijać dotychczasowe relacje, wśród których możemy wymienić np. owocną współpracę z Polskim Związkiem Alpinizmu, których potencjał został wykorzystany z obustronnym zyskiem i pozwolił na lepsze dotarcie i prezentację katalogu marki świadomym konsumentom, którzy oczekują, że za samą marką i produktem, stoją także postaci godne zaufania uwagi na swój profesjonalizm i dorobek. Dobrym przykładem takiego działania będzie tegoroczna jesienna kampania poświęcona odzieży outdoorowej BRUBECK z wełny merynosów.
Sieć dystrybucyjna sięga kilkunastu dużych rynków krajowych. Poza umocnieniem pozycji lidera na polskim rynku poprzez aktywne wspieranie sieci partnerskich sklepów specjalistycznych, marka skupi się w najbliższej przyszłości na poszukiwaniu partnerów gwarantujących stały rozwój, podobnie jak model, który sprawdził się na rynku francuskim, gdzie BRUBECK jest obecny m.in. w największej sieci sklepów sportowych GO Sport.
Zespół BRUBECK
KOMENTARZE