Szwajcarska marka z ponad 155-letnią tradycją posiada niepodważalną pozycję na arenie międzynarodowej, głównie za sprawą jakości swoich zaawansowanych technologicznie produktów. Francja jest trzecim pod względem wielkości rynkiem zbytu w naszej branży – tym samym jest krajem wyjątkowo ważnym dla outdoorowego potentata. Decydując się na założenie filii we Francji, Mammut pragnie znaleźć się bliżej rynku lokalnego oraz wzmocnić swoją pozycję w perspektywie długoterminowej. Jest to ciekawy przykład przemian zachodzących na rynku outdooru – w szczególności z perspektywy dystrybutorów największych marek branży.
Nowa filia Mammuta rozpocznie działanie 1 września 2018 r. i tym samym przejmie obowiązki dotychczasowego dystrybutora na terenie Francji – firmy Sport Alpin Distribution (SAD). Mammut pragnie podziękować firmie SAD za 21 lat udanej współpracy i wspólnych wysiłków w rozwój marki na rynku francuskim. Francuską filią zarządzać będzie Raphaël Bouvet, który pokieruje dotychczasowo działającym zespołem.
Jak komentuje Stefan Merkt (Chief Sales Officer Mammut Sports Group AG):
Raphaël Bouvet jest właściwą osobą, która jest w stanie z powodzeniem przyjąć na siebie obowiązki związane z budowaniem pozycji marki i jej rozwojem na rynku francuskim. Jego ekspertyzy i doświadczenie w branży są olbrzymią wartością, która przyczyni się do budowania strategii marki we Francji. Życzymy mu wielu sukcesów podczas sprawowania tej funkcji.
Aby osiągnąć nowe cele we Francji, w aspektach podziału rynku outdoorowego i pozycji marki, Mammut wzmocni systemy sprzedażowe oraz wsparcie marketingowe. Pierwszym krokiem menadżerów francuskiej filii będzie restrukturyzacja istniejącego showroomu marki w miejscowości Metz-Tessy.
Informacja prasowa marki Mammut
KOMENTARZE