HomeRynek outdoor

ISPO Academy Poland 2018 – program konferencji

W środę 17 października w Otwocku rozpocznie się dwudniowa konferencja ISPO Academy Poland 2018. To jedyne spotkanie biznesowe branży outdoorowej i sportowej. Świetne miejsce do zdobycia wiedzy o współczesnym rynku i „last but not least” unikalne miejsce do networkingu, czyli biznesowych i towarzyskich spotkań z uczestnikami konferencji.

Program konferencji jest różnorodny i skierowany zarówno do właścicieli sklepów, producentów, potencjalnych wystawców targów, specjalistów branży sportowej i outdoorowej, oraz dziennikarzy.

Oto program ISPO Academy Poland 2018
17–18.10.2018 (środa–czwartek)
Miejsce: Z-Hotel Business & SPA, Otwock

Środa, 17.10.2018
WYKŁADY i WARSZTATY
DLA SKLEPÓW / PRODUCENTÓW / MAREK

Główna sala konferencyjna na parterze

10:00–10:30
Otwarcie konferencji / powitanie uczestników

10:30–11:00
Szanse i wyzwania transformacji digitalnej  w branży sportowej
ISPO Digital readiness check / Christoph Rapp, ISPO Team, Niemcy

11:00–11:45
Digital Marketing dla biznesu
Paweł Bieniek, The Nets, Polska
Rozwinięcie tematu: W digitalizacji biznesu korzystanie z technologii marketingowych to klucz do sukcesu. Pytaniem nie jest więc, czy należy je wykorzystywać, ale które i w jakim zakresie.

11:45–12:00
Przerwa kawowa

12:00–13:00
Smart Store – transformacja sklepu stacjonarnego w duchu postępującej cyfryzacji
Fermin Davies, Sportmas, Hiszpania

13:00–13:45
Digitalizacja jako sposób na łatwiejszy dostęp do zasobów rynku oraz dobór dostawców surowców
Louise Leuchtenberger & Philipp Gruentker, Foursource Group, Niemcy
Rozwinięcie tematu: Technologie cyfrowe jako pomoc w poszukiwaniu sprawdzonych partnerów w sourcingu

13:45–14:00
Przerwa kawowa

14:00–14:45
Skuteczny e-eksport, czyli jak dzięki e-commerce zdobyć klientów na rynkach zagranicznych
Jerzy Osika, ProMedia, Polska

14:45–15:15
Trendy w kolorystyce produktów sportowych na nadchodzące sezony SS19, FW19/20, SS20
Dorota Kabała, We design for physical culture, Polska
Rozwinięcie tematu: Trendy oraz informacje, jak zastosować treści colour booków w działalności producenta, marki, dystrybutora i sklepu

15:15–16:15
Lunch

WARSZTATY
Małe sale konferencyjne, 1 piętro

16:15–17:45
3 równoległe grupy warsztatowe

Proces projektowania produktów sportowych i współpracy z projektantem z uwzględnieniem crowd sourcing’u i metody user centered design. Formułowanie założeń projektowych, zadań dla projektanta, tworzenie wybranych fragmentów briefu projektowego
Prowadzenie: Dorota Kabała, We design for physical culture, Polska

Motywacja materialna, niematerialna, kultura organizacji jako sposób na obniżenie rotacji w sklepie i firmie. Opcje budowania systemu motywacyjnego w sklepach detalicznych lub firmach sportowych.Prowadzenie: Witold Kowalski, WK Profit Consulting, Polska

Dopasowanie odzieży GORE-TEX® do potrzeb klienta (nowa marka GORE-TEX® INFINIUM™)
Prowadzenie: Jakub Dyrlico, GORE-TEX®, Polska
Główna sala konferencyjna na parterze

17:45–18:15
Od minimalizmu do maksymalizmu, czyli HOKA vs Reszta Świata z punktu widzenia profesjonalnego sprzedawcy SKLEPU BIEGACZA. Sposoby doboru odpowiedniego sprzętu do biegania / Krzysztof Szwedzik i Paweł Matysiak, Sklep Biegacza, Polska

18:30–19:00
ISPO Academy Runner’s Point – wybierz buty, które przetestujesz podczas biegu!
Miejsce: Obszar recepcyjny hotelu

19:00–20:00
HOKA ONE ONE Night Run
wieczorny bieg z czołówkami na dystansie 5 km w towarzystwie Mistrzyni Polski Edyty Lewandowskiej.

20:00–24:00
ISPO Grill & Chill Party
WIECZORNA IMPREZA NETWORKINGOWA
Obszar zewnętrzny z paleniskiem / Restauracja hotelowa / Klub JD Club. W programie imprezy wieczornej: ognisko oraz tańce i hulanki do późnych godzin nocnych.

—————–

Czwartek, 18.10.2018

WYKŁADY i PANEL DYSKUSYJNY DLA SKLEPÓW / PRODUCENTÓW/ MAREK

8:00–8:30
Zdrowy początek dnia,czyli poranna joga
powered by  SPOKEY
Miejsce Active Room w obszarze hotelowego SPA

WARSZTATY
Małe sala konferencyjna

9:00–10:00
Bikepacking – nowy trend w turystyce! Warsztaty dla sklepów outdoorowych i rowerowych z doboru sprzętu bikepackingowego
Adam Klimek, fotograf, adventure blogger, bikepacker, Polska

WYKŁADY
Główna sala konferencyjna, parter

10:00–10:15
Powitanie uczestników konferencji

10:15–11:00
Ever New Horizons – OutDoor by ISPO – prezentacja konceptu nowych letnich targów outdoorowych w Monachium
Kim Scholze, Community Manager Outdoor, ISPO Munich & OutDoor by ISPO

11:00–11:30
USP marki. Kreowanie unikalnych doświadczeń przedzakupowych w ramach wsparcia partnerów handlowych oraz budowania wizerunku marki wśród klientów ostatecznych – Case Study na przykładzie marki Ferrino / Giacomo Bastonero, Ferrino, Włochy

11:30–11:45
Przerwa kawowa

11:45–12:30
Jak w sklepie sportowym stworzyć klientom unikalne doświadczenia zakupowe?
Jerzy Osika, ProMedia, Polska

12:30–13:15
Jak zarobić kupę forsy i zbawić świat?
Łukasz Długowski, dziennikarz, influencer, organizator mikrowypraw, Polska
Rozwinięcie tematu: To będzie historia o facecie, którzy założył The North Face i odzieżowy L’Esprit tylko po to, żeby je sprzedać. Za zarobione pieniądze wykupował ziemię w Patagonii i zakładał tam parki narodowe. Kiedy przygotował je pod klucz, za darmo przekazywał je państwu. W sumie zainwestował w nie pół miliarda dolarów. Czy taki model jest możliwy w Polsce? I czy w ogóle go potrzebujemy?

13:15–13:30
Przerwa kawowa

PANEL DYSKUSYJNY

13:30–14:45
Dyskusja panelowa powered by ISPO & Polish Outdoor Group.
Temat: It’s great Out there! Outdoor, Bike, Running – konkurencja czy partnerstwo na rzecz rozwoju rynku i zaspokajania rosnących potrzeb klientów
Paneliści:
Segment Outdoor: Kim Scholze – ISPO Team, Piotr Turkot – POG, Łukasz Długowski – dziennikarz, influencer, organizator mikrowypraw, Giacomo Bastonero – Ferrino
Segment Bike: Arkadiusz Walus – Walus Marketing Management, Ireneusz Miśkowiec – Veloprofit
Segment Running: Gabriela Snochowska i Wojciech Jeger – Sklep Biegacza

14:45–15:15
Loteria

15:15–16:15
Lunch

16:15
Zakończenie konferencji / pożegnanie uczestników

***

PARTNERAMI tegorocznej konferencji będą marki: SPOKEY, HOKA ONE ONE, MARMOT, FERRINO oraz POLISH OUTDOOR GROUP, stowarzyszenie, które tradycyjnie zorganizuje podczas ISPO Academy panel dyskusyjny poruszający aktualne zagadnienia rynku sportowego.
Tym, którzy wyjazd biznesowy lubią połączyć z obecnością na łonie natury, oferujemy możliwość zanocowania w miasteczku namiotowym FERRINO Camp w należącym do hotelu lasku sosnowym nad rzeką Świder. Będzie to świetna okazja, żeby przetestować kolekcje namiotów FERRINO, a także wiele innych produktów.

Tutaj znajdziecie niezbędnik ISPO Academy Poland 2018 (pdf) z Magazynu 4otudoor Biznes nr 51.

Całe info na stronie ISPO Academy – ispoacademy.pl.

Organizatorzy ISPO Academy Poland

KOMENTARZE

WORDPRESS: 0