HomeRynek outdoor

ISPO Academy Poland 2018 startuje już w środę

Przed nami najważniejsze branżowe wydarzenie jesieni, czyli 7. polska konferencja ISPO Academy, która odbędzie się w dniach 17–18 października w Otwocku. W ramach tego spotkania organizatorzy proponują wyjątkowy zestaw warsztatów i seminariów prowadzonych przez specjalistów z Europy Zachodniej i Polski. Trudno wyobrazić sobie lepszą okazję do zdobycia wartościowego know‑how.

6. edycja ISPO Academy – pełna sala uczestników (fot. ISPO Academy)

W trakcie 2 dni trwania konferencji nie zabraknie rzetelnej wiedzy dostarczonej przez międzynarodowych i lokalnych ekspertów branży sportowej i tematów interesujących zarówno dla przedstawicieli handlu, jak i producentów i dystrybutorów marek sportowych.
Podczas prelekcji poruszymy najbardziej aktualne zagadnienia dotyczące m.in. digitalizacji w obszarze handlu artykułami sportowymi i jej wpływu na sprzedaż, digital marketingu, przeprowadzimy test digital readiness check firm sportowych oraz poznamy możliwości kreacji unikalnych doświadczeń zakupowych.Producentom artykułów sportowych proponujemy warsztaty z projektowania produktów sportowych zgodnych z oczekiwaniami klientów (crowd sourcing, user centered design), trendy w kolorystyce produktów sportowych, a także zasady obowiązujące w tzw. e-eksporcie oraz skuteczne metody kojarzenia z dostawcami, czyli nowe technologie jako narzędzie wsparcia w poszukiwaniu sprawdzonych partnerów sourcingowych. A to jeszcze nie wszystko!

ISPO Academy Poland 2017 (fot. ISPO Academy)

ISPO Academy to także prezentacja nowych, ciekawych trendów. Jednym z nich będzie BIKEPACKING, który łączy w sobie zamiłowanie do turystyki i kolarstwa. Dziennikarzom sportowym oferujemy możliwość wzięcia udziału w evencie bikepackingowym, a uczestnikom konferencji w warsztatach z bikepackingu czyli doradztwa i doboru optymalnego sprzętu na tego typu wycieczki.

Zwrócimy także uwagę na ekologiczną i społeczną odpowiedzialność biznesu sportowego i zaprezentujemy przykłady, jak firmy z branży sportowej i outdoorowej mogą angażować się w ochronę środowiska i proces kształtowania odpowiedzialnego za środowisko klienta ostatecznego.

Joanna Biernacka-Goworek wita uczestników ISPO ACADEMY (fot. 4outdoor)

Nie zabraknie również atrakcji dla pasjonatów biegania. Testy butów biegowych oraz bieg w towarzystwie Mistrzyni Polski Edyty Lewandowskiej przygotowuje dla uczestników konferencji jeden z partnerów wydarzenia, marka HOKA ONE ONE.

PARTNERAMI tegorocznej konferencji będą marki: SPOKEY, HOKA ONE ONE, MARMOT, FERRINO oraz POLISH OUTDOOR GROUP, stowarzyszenie, które tradycyjnie zorganizuje podczas ISPO Academy panel dyskusyjny poruszający aktualne zagadnienia rynku sportowego.
Tym, którzy wyjazd biznesowy lubią połączyć z obecnością na łonie natury, oferujemy możliwość zanocowania w miasteczku namiotowym FERRINO Camp w należącym do hotelu lasku sosnowym nad rzeką Świder. Będzie to świetna okazja, żeby przetestować kolekcje namiotów FERRINO, a także wiele innych produktów.

Tutaj znajdziecie niezbędnik ISPO Academy Poland 2018 (pdf) z Magazynu 4otudoor Biznes nr 51.

Całe info na stronie ISPO Academy – ispoacademy.pl.

Organizatorzy ISPO Academy Poland

KOMENTARZE

WORDPRESS: 0