Explore Mode: “Przestań przewijać. Zacznij odkrywać”

Przeciętna osoba spogląda na ekran smartfona 47 razy dziennie, poświęcając średnio 4 godziny na odczytywanie wiadomości, przeglądanie zdjęć i sprawdzanie wszelkiego rodzaju sugestii „być może spodoba Ci się także”. W ten sposób tracimy nie tylko okazje, ale i umiejętność doceniania własnego otoczenia.

(mat. prasowe)

Explore Mode to globalna akcja zainicjowana przez markę The North Face, która połączyła siły z National Geographic Traveler i partnerami, by zmotywować jak najwięcej osób do odłożenia na bok urządzeń elektronicznych, odłączenia się od sieci i wykorzystania zyskanego w ten sposób czasu na odkrywanie tego, co wokół nas.

Akcja rozpoczęła się 22 kwietnia, czyli w Dzień Ziemi, w który już od wielu lat szczególną uwagę zwraca się na kwestie ochrony środowiska i przyszłości naszej planety. Wierząc, że są to kwestie, którym poświęcić powinniśmy jak najwięcej czasu, The North Face rozpoczął akcję zbierania podpisów pod petycją, której przedmiotem jest ustanowienie Dnia Ziemi, dniem wolnym od pracy. W tej chwili petycję podpisało już przeszło 160 tys. osób

Petycję podpisać można na stronie: earthdaypetition.org

Jak tłumaczy Tim Bantle, Dyrektor Generalny segmentu Lifestyle The North Face:

Jesteśmy przekonani, że mając trochę więcej czasu na odkrywanie otoczenia, ludzie będą w stanie bardziej je docenić i w większym stopniu zależało im będzie na jego ochronie. Explore Mode to zachęta do odłączenia się i poświęcenia czasu sobie, bliskim, naszej wspólnej przyszłości.

(mat. prasowe)

Więcej informacji na temat inicjatywy Explore Mode znaleźć można na stronie: https://www.thenorthface.pl/explore-mode.html

Informacja prasowa

KOMENTARZE

WORDPRESS: 0